HTML

Gondolatok a könnytárból

Történelem blog.

Locations of visitors to this page


My blog is worth $18,629.82
How much is your blog worth?

Friss topikok

  • zimike11: "....Nem vitás, a kis példa rendkívül élesen világít rá hétköznapi nyelvü... (2019.11.29. 22:32) Álljunk meg egy szóra: b*szni
  • ildi4: Az alsó kép nagyon szép! Van egy pont ilyenem. Lehet neki valami értéke? (2018.02.04. 12:16) Buda szabadulása
  • Imrebá: Tiszteletem. Meg tudna valaki mondani nekem, melyik Edward leptetet fak... (2017.09.18. 06:10) Hitvalló Edward
  • Szilárd Hanvay: Nagyon szép ember volt. (2017.05.01. 18:12) Akiért a rózsafüzér szól
  • csaba carmarthen: az alabbi szituacio viszont kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150928_tagja_v... (2016.02.10. 01:36) Csalatkozhatatlanság

Címkék

16. sz. (48) 17. sz. (24) 18. sz. (41) 19. sz. (99) 20. sz. (172) afrika (5) angeles (2) anglia (42) casi (3) dilemma (38) életképek (2) életmód (2) eszmetan (19) fidesz kdnp (23) film (24) forma1 (34) franciaország (39) gasztroterror (8) hispánia (21) honismeret (55) humor (2) igazság (68) így látom én (3) itália (20) könyv (18) közel kelet (35) középkor (84) k európa (34) latin amerika (7) magyarország (178) mdf (11) média (33) mediterráneum (25) mszmp (9) mszp (13) művészet (54) nagynap (33) németország (43) nyelv (7) ny európa (24) ókor (21) politika (129) rally (2) sport (97) szdsz (14) szeged (36) szu (24) távol kelet (27) természet (2) történelem (612) tudomány (88) usa (55) vallás (78) világháborúk (54)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Massa visszavágott

2007.04.16. 15:41 :: Hellscream

A brazil megmutatta, hogy képes az élről versenyt nyerni, még akkor is, ha nem tud rögtön elszakadni és kényelmesen autókázni. Fontos siker volt, hiszen enélkül nagyon nehéz lett volna lelkileg összeszednie magát a folytatásra. A verseny azonban, mint idén mind, elsősorban Hamiltonról szólt. Még mindig szokatlan, hogy valaki rögtön ott legyen a legjobbak közt. Az ifjonc gond nélkül lett második, bár ehhez kellett Alonso ügyes rajtja is, hogy feltartsa Kimit, de a finnek csupán az 1. box során lett volna esélye az előzésre. Mint ismert, ezzel az angol lett az első versenyző, aki élete első 3 futamán 3-szor került a dobogóra. Villeneuve a 4. versenyen nyert először, ezt már csak beállítani tudja...

A Ferrari finnje elég békésen vezetett, a rajtnál elaludt, majd végig ezt az érzést keltette; nem eröltette egyik McLaren előzését sem. Heidfeld sokakat meglepett, milyen könnyen kihasználta Alonso hibáját, Kubica 6. helye pedig teljessé tette a BMW sikerét, hiszen az autója most sem volt tökéletes, de legalább végre célba ért.
A derékhadat Trulli vezeti, aki az impotens Fisicot előzte. A Toyota az egyenesekben lassabb volt a többieknél, így Jarnonak nem maradt más esélye, mint a rövidebb féktáv. Fisico döbbenten vette észre, hogy hiába húzott el az egyenesben, a kanyarra a másik olasz előbb fordult (Trullit talán fia motiválta, aki aznap lett 2 éves). Kovalainen hozta a semmire sem jó 9. helyet (a hátsó gumijai túl hamar elkoptak), majd a két Williams érkezett. Rosberg igazán változatos versenyt produkált (fékproblémája miatt). A rajt előtt nyilatkozta, hogy jó a stratégiájuk, és valóban, senki más nem volt ilyen gyors a pályán kívül...
Wurzot megviselte, hogy a kocsija felülkormányzott volt végig, Ralf nem talált új kifogást, míg Rubens annak örülhet, hogy célba ért a szinte irányíthatatlan autójával, bár ilyen öröm inkább a két Spykert érte, akik összesen 6 kör hátrányt szedtek össze.
Meglepő módon a Hondák és a redbullosok nem bírták a hajtást. Coulthard kipróbálta, mire képes, ha a végéről indulva mindent belead. Gyönyörű versenye lett volna, ha bírja a jobb hátsó kardántengelye, de Webber kasztnija is csak 5 körrel élt tovább. Igaz, utóbbi valószínűleg más miatt adta meg magát, de az auszi csak annyit tudott, hogy a tanksapka nem csukódott le (talán a sebváltó rakoncátlankodott)... Liuzzi rádiója elnémult, ezért nem vette észre, a sárga zászlót, miközben Ralfot előzte. Csakhogy ezen a versenyen vezették be, hogy a kormányon kivillan ilyenkor egy lámpa, vagyis jogosan zavarták ki büntetésül a boxba. Az olasz azért is zsörtölődött emiatt, mert azzal kalkulált, hogy a Safety Car az elején ki fog jönni, ezért kemény gumikkal indult, de a büntetés után nem sokkal az autója beadta a kulcsot.
A két Aguri versenyének leglátványosabb pontja kiesésük volt, de ez még inkább igaz az első kör baleseteinek áldozataira (Button és Speed).

Szólj hozzá!

Címkék: forma1

A bejegyzés trackback címe:

https://hell.blog.hu/api/trackback/id/tr4859308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása