HTML

Gondolatok a könnytárból

Történelem blog.

Locations of visitors to this page


My blog is worth $18,629.82
How much is your blog worth?

Friss topikok

  • zimike11: "....Nem vitás, a kis példa rendkívül élesen világít rá hétköznapi nyelvü... (2019.11.29. 22:32) Álljunk meg egy szóra: b*szni
  • ildi4: Az alsó kép nagyon szép! Van egy pont ilyenem. Lehet neki valami értéke? (2018.02.04. 12:16) Buda szabadulása
  • Imrebá: Tiszteletem. Meg tudna valaki mondani nekem, melyik Edward leptetet fak... (2017.09.18. 06:10) Hitvalló Edward
  • Szilárd Hanvay: Nagyon szép ember volt. (2017.05.01. 18:12) Akiért a rózsafüzér szól
  • csaba carmarthen: az alabbi szituacio viszont kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150928_tagja_v... (2016.02.10. 01:36) Csalatkozhatatlanság

Címkék

16. sz. (48) 17. sz. (24) 18. sz. (41) 19. sz. (99) 20. sz. (172) afrika (5) angeles (2) anglia (42) casi (3) dilemma (38) életképek (2) életmód (2) eszmetan (19) fidesz kdnp (23) film (24) forma1 (34) franciaország (39) gasztroterror (8) hispánia (21) honismeret (55) humor (2) igazság (68) így látom én (3) itália (20) könyv (18) közel kelet (35) középkor (84) k európa (34) latin amerika (7) magyarország (178) mdf (11) média (33) mediterráneum (25) mszmp (9) mszp (13) művészet (54) nagynap (33) németország (43) nyelv (7) ny európa (24) ókor (21) politika (129) rally (2) sport (97) szdsz (14) szeged (36) szu (24) távol kelet (27) természet (2) történelem (612) tudomány (88) usa (55) vallás (78) világháborúk (54)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Alonso a legnagyobb tahó

2007.08.04. 17:33 :: Hellscream

Eddig is tudtuk, hogy a spanyol világbajnoknak nem volt gyerekszobája, de amit a Hungaroringen megengedett magának, azzal megmutatta, hogy bérelt helye van a legtuskóbb csapatban. Az időmérő legvégén ugyanis szándékosan feltartotta a boxban csapattársát, hogy annak ne legyen már ideje mért kört menni, míg neki igen. Így a spanyol repesztette a leggyorsabb kört, Hamilton a második helyre szorult. Dennis örülhet, hogy a vetélytársak gyengesége miatt, nem került még hátrább üdvöskéje.
Alonso nyilatkozatában természetesen a csapatra kente a dolgot, míg Hamilton igyekezett visszafogodtan nyilatkozni arról, hogy majd a csapat eldönti a következményeket, de azért a végén finoman beszólt Alonsonak. Arra a kérdésre, hogy mennyivel késte le a mért kör lehetőségét, úgy felelt, hogy pont annyival, amennyivel feltartották a boxban.

Szomorú, hogy megint a tahókról kell szóljon a forma1, nem az eredményekről. Hiszen Heidfeld 3. helye meglepetés, mint Kubica 7. helye is - csak az máshogy. A Ferrari igen gyengén ment, nem tudtak alkalmazkodni a szokatlan hideghez. Massa azonban hibázott, majd mikor ezt korrigálni kellett volna, elfelejtették megtankolni. Fatális hiba volt, mert mire kijött a kocsi, már nem ment úgy, ahogy kellett volna, csak 14. lett.
Ötödik helyre Rosberg érkezett, aki megint lealázta osztrák csapattársát (13.). Ralf a hatodik, Trulli pedig 9., ami szép eredmény a Toyotától, bár az, hogy Rosberg mögött vannak (aki ugyebár szintén toyotás), elég ciki. Nyolcadik Fisico és 12. Kovalainen, vagyis a Renault sem aklimatizálódott eléggé. Az olasz egyébként még bajban lehet, mert feltartotta a gyengébb Spykert, amit még vizsgálnak a versenybírák. Webber került még be a legjobb 10 közé, ám nem sokra jutott, míg a skót 11. lett.
Davidson nyitja a hátsó traktust, aki mellett Liuzzi jutott a második etapba. Button és Barrichello csak 17-18., majd Sato, a még mindig gyenge Vettel - ezuttal már a Toro Rossoban, Sutil, és az újonc Yamamoto, aki 22 millió dollárral megvette a hátralevő futamokra a Spykert.

Update: Az FIA végre hozott egy viszonylag értelmes döntést: Alonso a hatodik helyről indul délután, a McLaren csapat pedig a Magyar Nagydíjon nem szaporíthatja konstruktőri világbajnoki pontjait.

58 komment

Címkék: forma1

A bejegyzés trackback címe:

https://hell.blog.hu/api/trackback/id/tr16132260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pevike 2007.08.05. 08:29:58

Na, én pont ezért nem bírom Alonso-t. Eddig is voltak stiklijei, de ez a sportszerűtlenség most mindenre feltette a koronát. Ne mondja már nekem, hogy neki nem a szerelőt kell figyelnie, aki tartja előtte a nyalókát, hanem a mérnököt! Pontosan tudták, mi a helyzet és mennyi idő van hátra! Ezt nem tudja elfeledtetni az, hogy néha tényleg vannak jó versenyei, szép előzései. Lehet, hogy tehetséges versenyző, de nálam kiérdemelte a legtuskóbb világbajnok "megtisztelő"címet.
Szegény naiv Hamilton, a napokban olvastam, hogy azt mondta az egyik interjúban, hogy az egyetlen riválisa a csapattársa, de mivel egy csapatban vannak, azonosak az érdekeik, ezért tőle nem kell tartania. Hát remélem, most megtanulta, hogy tőle kell csak igazán...

jjack76 2007.08.05. 10:16:32

Hát nem tudom. Az F1 utóbbi éves gyakorlatát felidézve ismét érdekes döntés született.
Ugyanis
1. ha Alonso a saját döntése miatt nem indult el, akkor miért kellett a csapatot megbüntetni?
2. Ha a csapat hibázott, akkor miért kellett Alonsot megbüntetni?
Tudtommal meghallgatták a csapatrádió felvételit is. Szerény véleményem szerint ha azon azt hallották volna, hogy "indulj már el te ....", akkor a csapat megbüntetésére nem lett volna ok. Lehet, hogy nem is molesztálták?? Iletve R.D. miért kapta kézen az egyik ottani emberkét, miután lecsapta a fülesét? Szerintem ez a cikkíró véleményével szemben nem olyan egyértelmű...

Azonban ezek csak feltételezések. Mi nézők igazából ugyanúgy nem tudunk semmit az okokról és körülményekről, mint ahogy nem derült ki semmi a "kémügyben", az "alvázügyben" és visszamenőlegesen 30 év alatt semmiben, kivéve talán Senna halálának körülményeit, de az sajnos egy más kategória.
Igaz, hogy Alonsonak voltak vitatható húzásai, de ezzel az utóbbi évek alatt nem volt egyedül, lásd Schumacher.

pevike 2007.08.05. 10:40:10

Az utolsó mondattal egyetértek, Schumachert sem szerettem. ;)

longstreet 2007.08.05. 11:15:48

Szerintem meg rohadtul nem így van. Kétszeres világbajnokként elszerződik a csapathoz, erre jön egy nyikhaj senki a nagy pofájával és hirtelen mit tesz isten "kicsit" kivételezett helyzetbe kerül. Hamilton majd akkor ugasson, ha első idényében mondjuk a Spykernél van, aztán átmegy a Hondához és utána megy top csapathoz. Addig kussoljon és örüljön a rohadt nagy mázlijának.

Priorvarga 2007.08.05. 11:38:00

Nem egészen értem, hogy mi is a probléma Hamiltonnal? Ő tisztességes versenyben jelenleg veri Alonsot, és egyátalán nem nagyképű. Most akkor fogja vissza magát, mert a csapattárs világbajnok?
Hogyne...
A rohadt nagy mázliról meg annyit, hogy ő alázattal vezet, és nem hinném, hogy egy élcsapat random választ versenyzőt.
Persze elhiszem én, hogy ez sokaknak nem tetszik...

Divatmotoros · http://www.divatmotoros.blog.hu 2007.08.05. 11:44:23

Alonso monnyon le, Hamilton nekem is szimpatikus. És persze Forza FERRARI... :)
A büntetést gondolom azért szabták ki így, mert sem a csapat, sem Alonso nem tudta bizonyítani a korábban mondott dajkameséket.

longstreet 2007.08.05. 12:02:37

Alázattal vezet? Akkor mi is volt az a nyilatkozat, hogy Schumachert is szarráverné?

GJ 2007.08.05. 12:11:54

A HAM elleni kirohanast en sem ertem. Denniseknek kellett ALO mert tudtak, hogy gyors, es hogyha egy kicsit is gyors es a tavalyi modelleknel valamivel megbizhatobb autot tesznek ala, akkor esellyel indulnak harcba a VB cimert. Nem szabad ugyanakkor elfelejteni, hogy HAM-ba eleg sokat befektetett mar a McLaren, sajat neveles, eredmenyes, tehetseges es nagyon nem utolso sorban: BRIT. Persze nem lehetett tudni, hogy a HAM melletti fenti jelzok sora mire lesz eleg a Forma 1-ben. Nos ALO pechjere igen sokra, az ideny elso feleben HAM siman jobb volt 2x VB csapattarsanal es gyanithatoan a brit csapat a brit versenyzonek kedvez bizonyos esetekben, hiszen a VB-i cimre semmivel kevesebb eselye sincs, mint nagynevu vetelytarsanak. ALO tudja ezt (\"Az egesz vilag ellen kuzdottem\" 2007, Europa nagydij utan) igy valoszinu minden eszkozt megragad arra, hogy elonybe keruljon. Hogy miert buntettek meg a csapatot is meg ALO-t is Divatmotoros verziojat tartom valoszinunek, egyszeruen a versenybirosag nem dijazta, hogy mindenki hazudik. Egyertelmuen ALO maganakciojarol volt szo, amiben azert kellett legalabb 1 tars, aki nezi az orat, es pont addig tartja bent ALO-t, amig HAM annyi idot nem veszit, hogy ne legyen ideje mert kort teljesitenie. Az biztos, hogy a csapatnak nem allt erdekeben, hogy ALO-t ott tartsak, Dennisnek azonban magyarazkodni kellett, hogy a munder becsuletet vedje, mert ha ALO-rol kiderul, hogy egyedul felelos az egyertelmuen sulyos sportszerutlensegert, hasonloan sulyos buntetesben reszesul, pl. utolso rajtracs, lasd tavaly Monaco MSC. Igy egy viszonylag enyhe buntetest sikerult kieszkozolni, persze megy meg a huzavona a csapatpontokert, de legalabb ALO siman dobogoert mehet.

Prophet 2007.08.05. 12:15:42

Nem mintha Hamiltonnak szurkolnék, de ki máshoz mérnék magukat, mint a Legnagyobbhoz? Mindenki Schumachert szerette volna megverni.

longstreet

Nyikhaj? Ugyan már. Simán veri Alonsot, el kell fogadni, hogy nem a "kis spanyol" van a rivaldafényben, ez meg fáj neki. Alonso sokkal gusztustalanabb módon viselkedik, mint a te képzelgéseidben Hamilton. Kussoljon és örüljön? Ez meg a tipikus kádári magatartás.. kussolj és zabál, vagy dógozz'... az eredményei alapján tart ott ahol, meg azért, mert visszafogják, és Alonsot pátyolgatják. Remélem azért még párszor pofáraesik, és azt kapja amit megérdmel.

longstreet 2007.08.05. 12:22:32

Hamilton esete olyan, mint a friss diplomás, aki most végzett és rögtön a T-Mobile vezérigazgatójává nevezik ki. Hogy is van ez? Kibaszott maffia ez az egész. Ráadásul brit és ugye a McLaren is brit. Biztos nincs kivételezés!!! Miért is lenne?
Remélem kitöri a gerincét és akkor majd tanul egy kis alázatot.

DJ BP 2007.08.05. 12:33:43

,,Kétszeres világbajnokként elszerződik a csapathoz, erre jön egy nyikhaj senki a nagy pofájával és hirtelen mit tesz isten "kicsit" kivételezett helyzetbe kerül."

Kit tartottak fel éppen b+?

longstreet 2007.08.05. 12:45:26

És kit nem büntetnek meg mert szabálytalanul tett szert időelőnyre? Merthogy elhagyta a pályát a kanyarban. Ja dehát az Hamilton volt? Akkor semmi probléma, mehet tovább. Schumachernél is voltak ilyenek, az is ugyanilyen parasztság volt.
Hamilton egy nagypofájú senki. Majd akkor fogom értékelni, amikor 2 évet lehúz egy fos csapatnál és utána is tud alakítani.

bizony 2007.08.05. 12:56:31

longstreet te egy nagyon buta faszkalap vagy.
"egy nagypofájú senki", hogy téged idézellek.

Lajos 2007.08.05. 13:05:34

longstreet, arról persze hallgat az a nagy pofád, hogy pár perc múlva teljesen szabályosan jobb időt ment Hamilton, mint amiről te most itt ugatsz. Lúzer...

skandal 2007.08.05. 13:05:43

Jössz itt állandóan a fos csapattal! Alonso a nem éppen fos renault csapatnál kezdte!! És már az első évében volt 1.,2. és két 3. helyezése, pedig épp itt a hungaroringen debütált. Tehát mindez fél igény alatt! Akkor ő is \"nagypofájú senki\" volt!

És persze h Hamiltont választja a mclaren. Mert 1, saját nevelés 2, a gp2-ben nagyot alakított és 3, itt F1ben is megmutatta h jó pilota!

longstreet 2007.08.05. 13:08:30

Meleg vagyok, az nem tetszik nektek.

longstreet 2007.08.05. 13:14:37

Korrupt négerbuzik vagytok mind!!!

Hajrá Raikonnen!

longstreet 2007.08.05. 13:20:05

Ja és nem vagyok leszbikus. :D

solesz 2007.08.05. 13:53:01

mára azért kiderült, hogy a kedves kis hamilton sem éppen ártatlan. és sportszerűtlen is. és persze alonso sem sportszerű.

aki barátot keres ne menjen a forma1-be.

hümhüm 2007.08.05. 14:22:24

De jó is lett volna,ha ez a kommentsort az elegancia,a nagystílűség,a szellemesség a másik véleményének átgondolása jellemezte volna...Árulkodó, hogy senki nem kérdezte meg a másiktól (valamire)"miért?" "miből gondolod?",mindenki csak magára figyel...Tudom,ez apróság,de mégis én ezekből látom azt,hogy mért nem jutunk mi SOHA előre, úgy globalice... :)

longstreet 2007.08.05. 15:45:35

A négercigány megint becsalta magát.
Valami hiba volt egyébként, mert nem láttuk Hamilton apukácskáját a közvetítés kb. 40%-ában, mint eddig.

4207 2007.08.05. 15:45:55

A dolog nem itt kezdődött. Hanem, hogy Hamilton az évad során megszokot, megbeszélt és igazságos kiállási sorrendet felrúgva Alonso előtt ment ki. Ezért Dennis rászólt, hogy ez nem fair, ilyet nem szabad csinálni. Az Alonso-féle húzás erre volt a válasz. Egyikük sem volt sportszerű, de: Alonso-t és a Mercedes-t megbüntették, Hamilton meg kapott jutalmul egy első helyet, holott ő követte el az első unfair dolgot. Ez a szemétség.

4207 2007.08.05. 15:50:19

Egyébként nem ártana update-elni a cikket, miután kiderült, hogy a szemétkedést nem Alonso, hanem az "ártatlan" kis Hamilton kezdte. Aki ezután még leanyázta azt az embert, akinek köszönheti,hogy autó van a feneke alatt. Méghozzá elég alpári, útszéli hangnemben.
Úgy látom a FIA-nak PR és ,arketing szempontból fontos, hogy újonc, fekete világbajnok legyen.

longstreet 2007.08.05. 15:55:31

Így van, most ez a fontos, hogy az egész világ lássa.

röntgenszeműlány 2007.08.05. 16:01:00

"Eddig is tudtuk, hogy a spanyol világbajnoknak nem volt gyerekszobája, de amit a Hungaroringen megengedett magának, azzal megmutatta, hogy bérelt helye van a legtuskóbb csapatban."

Ez igy is van, a Ferrariban már biztos várják. Massa és Raikkönen nem pótolják Schumachert bunkóságilag.

Sorrento 2007.08.05. 16:08:09

Miről ugatsz Hamilton csak a csapattaktikát rúgta fel, nyalonzó viszont az F1 szabálykönyvét. Örülnie kellene, hogy csak öt hellyel nyomták hátrébb. Pedig kurvára tud vezetni, csak az örökös nyávogással és csalásokkal rengeteg ellenséget szerez. Remélem nem ez a nyávogó majom lesz a bajnok, jó tenne, ha megnyerné Hamilton és minden esélye meg is van, hacsak valahonnan bele nem nyúlnak a versenybe. Longstreet nem baj, hogy meleg vagy, csak roppant kellemetlen.

4207 2007.08.05. 16:11:54

"ha megnyerné Hamilton és minden esélye meg is van, hacsak valahonnan bele nem nyúlnak a versenybe"- épp most nyúltak bele. Ha Alonsotól elveszik azt az időt ,amit pluszban tudott futni, akkor a második helyről indul. Ez az öt hely hogyan jött ki? Ennyi kellett, hogy biztonságban tudják a fiatal fekete fiút, egy olyan pályán, ahol lehetetlen előzni?
Én eddig kedveltem Hamiltont, már a GP2-ben is tetszett, ahogy versenyez. Eddig.

Choice 2007.08.05. 16:29:45

Hamilton egy nagypofájú, nagyképű seggfej, akinek eddig 110%-osan összejött minden. Nem járta végig az F1-es szamárlétrát, hanem apuci pénzzel nyomta be a McLarenhez. Alonso sokkal jobb pilóta, a hátralevő 6 futamon remélem leiskolázza ezt a kis p...csöt. Annak is itt lenne az ideje, hogy Ron Dennis helyretegye az agyát, mert hogy jön ahhoz, hogy a csapatutasítást a saját érdekében felülbírája?

Choice 2007.08.05. 16:31:04

"Miről ugatsz Hamilton csak a csapattaktikát rúgta fel, nyalonzó viszont az F1 szabálykönyvét."

Sehol nincs bent a szabálykönyvben, hogy az időmérő edzésen mennyi időt lehet a boxban tölteni.

Choice 2007.08.05. 16:37:23

Skandal, mielőtt hülyeségeket írsz, inkább olvass utána a dolgoknak!
"Jössz itt állandóan a fos csapattal! Alonso a nem éppen fos renault csapatnál kezdte!! "

Alonso - Baumgartner Zsolthoz hasonlóan :) - a Minardinál kezdte: hu.wikipedia.org/wiki/Fernando_Alonso#A_Forma.E2.80.931-ben

Csak kicsit többre vitte :D

josefk 2007.08.05. 16:59:56

"Hamilton egy nagypofájú, nagyképű seggfej, akinek eddig 110%-osan összejött minden. Nem járta végig az F1-es szamárlétrát, hanem apuci pénzzel nyomta be a McLarenhez. "

már bocs, de te tiszta hülye vagy. látszik, hogy fogalmad sincs arról, hogy hogyan került HAM a McLarenhez. gyerekkora óta támogatja a McLaren, abszolút saját nevelés. az apja meg egyáltalán nem volt multimilliomos. (lehet, hogy méost már az) :)

longstreet 2007.08.05. 17:17:54

Heidfeldnek nem sok kellett, hogy a végén megelőzze Raikkönent!
Szerintem a versenybírók jól döntöttek a verseny előtt, Hamiltonnak volt igaza.

longstreet 2007.08.05. 17:18:50

Mi ez?

danuz 2007.08.05. 17:19:29

Szurkoljunk A Raikonennek!Csendes, gyors,bulizik!Szimpatikus!:)
Hamiltonnak meg a fejébe szállt a dicsőség.Szemét dolog volt, Alonso most kiesett a pixisből.Azt meg lehet tudni hogy a sorrend miért változott a megbeszélthez képest?Azt nem kell vkinek engedélyezni?Gondolom ha elobb megy be az egyik akkor az esetleges eltérő taktika miatt nem azok az abroncsok lennének ott!Szerintem a versenyző dönti el hogy mikor jön ki.

danuz 2007.08.05. 17:41:05

Utolso sort javitom:NEM a versenyző dönti el mikor jön ki!

balu kapitány 2007.08.05. 17:51:10

Még jó, hogy tahó volt Alonso, ha nem lenne elég tahó eleve nem lehetne a f1-ben. De mint kiderült Hamilton is tahó volt eleve ő kezdte a kib*szást Alonso csak visszaadta, más dolog, hogy meg is szívta e miatt. Raikkonen viszont egyre nagyobb csalódás, szerintem nagy ívben lesz*rja az egész pontszerzősdi világbajnokságosdit, jól el bulizgat csajozgat a versenyzéssel meg dől a lé, de igazán nem erölteti meg magát, egyáltalán nem az a nyomulós fajta mint Alonso vagy Hamilton ami nem is baj de így aztán nem lesz világbajnok.

j 2007.08.05. 18:17:36

csak annyit tennék hozzá alonso védelmében, hogy ő nem láthatta, hogy mennyi idő van vissza az edzésből, ergo valaki mondta neki, hogy mikor induljon, hiszen neki még muszáj volt mért kört mennie, de találomra nem indulhatott el, mert akkor lehet, hogy ő is lemarad róla

hekk 2007.08.05. 18:18:34

... őőő ...
.
.
.
... ja, semmi.

Adler 2007.08.05. 18:31:06

a friss diplomás hasonlat jó, bár annyiban sántit, hogy Lajos végigjárta azért a forma1 előszobáit.
Kapott egy lehetőséget - t mobil vezérigazgatoja - de ez csak egy dolog, a másik dolog, hogy élni is tudni kell a lehetőséggel, s ugy tűnik neki ez összejött.
A többiek 1x irigyek, hogy nekik valamiért nem jutott elsőre ilyen lehetőség, de ilyen az élet.

fiktiv állat 2007.08.05. 18:49:22

balu kapitány te a cseh2-t nézted a futam helyett??szerinted hány futamot nyert Kimi? ha nem szerzett az azért volt, mert ittasan lekéste a futamot?! Kicsit tájékozódj már, mielőtt butaságokat írsz!szerintem kicsit jobban motivált, mint Massa....

pevike 2007.08.05. 18:53:35

Most módosítanom kell a délelőtti kijelentésemet, Hamilton NEM naiv. Úgy tűnik, kezdi elhinni a fiú, hogy meg lehet nyerni ezt a VB-t...
Az viszont tény, hogy Hamilton a csapat belső szabályzatát szegte meg, Alonso pedig olyan szabályt, ami mindenkire egyaránt vonatkozik, ergo jogos volt, hogy az FIA megbüntette. Hamiltont meg majd a csapat fogja megbüntetni, az Ron Dennis dolga, hogy kitalálja, hogyan. Gyanítom, hogy egy időre elbúcsúzhat attól a pici időmérős előnytől, márha betartja a csapatutasítást...

rosszarc 2007.08.05. 18:56:34

Mennyi butasagot beszeltek! Nem eleg Palik kommentjeibol meg az indexrol okosodni, kicsit nem art szetnezni.
Alapszitu: van egy 100% profi csapat es ket pilotaja. Az egyik egy nagyon rutinos 2x vilagbajnok, aki nem mellesleg iszonyat tehetseges es sajnos nagyon emocionalis.
A masik a Mclaren 14 evnyi munkajat magaban foglalo neveles, aki max. ket ev alatt mindent megnyert, amiben elindult. Szinten piszokul tehetseges es vezeti az osszetettet. Ketsegtelen, hogy nincs akkora rutinja, mint Alonsonak, de tehetsege van akkora.
Mivel Alonson nagy a nyomas, ezert nagyon nehez vele ereztetni, hogy egyenlo feltetelekkel indulnak. Barmennyire is probalkozik a Mclaren egy kicsit tobbet kell neki adnia, hogy meg tudja nyugtatni. Ezzel kb. Hamilton is tisztaban volt es hagyta, amig ennyire szoros nem lett a verseny.
Tegnap ugyanis az tortent, hogy ugy dontott, hogy eleg. O is jogot formal a tabella tetejere es nem ad egy kicsivel tobb eselyt Alonsonak. Eddig ti. mindig Alonsot hivtak ki kesobb, ami plusz egy kor benzin egetest tesz lehetove az idomero utolso etapjaban, ami ugye nehany tized. Most eloszor Hamilton ugy dontott, hogy ez nem csak Alonsonak jar. Miutan o vezeti az osszetettet az legalabbis realis, hogy ne mindig Alonso kapja.
Ha megnezitek, hogy hogyan allitottak ossze a kerekcserek idejet korabban, akkor abbol is latszik, hogy egy picit Alonso fele hajlanak, de mondom ez igy normalis, mert egyreszt nagyon emocionalis masreszt tenyleg egy 2x vilagbajnok.
Alonso a mernokevel meg valoban sportszerutlen volt. Tudjuk, hogy nyerni akar, de ilyen aron kar. A buntetes jogos a Mclarennek is szerintem, mert egy csapat nem engedheti meg, hogy ilyen afferok vessenek rossz hirt a forma-1-re. Az o mernokei, szereloi erossen asszisztalni latszottak mindebben.

Ami meg a "brittseget" illetti, igazan ostoba dolog ebbe kapaszkodni. Olyan szerzodesek vedik a pilotakat, hogy jopar millio eurot fizetne a csapat, ha ebbol barmi beigazolodna. Raadasul egy ketszeres vilagbajnok szupertehetseggel egy profi csapat ilyent nem is akar csinalni.
Szerintem is Alonso egy rendkivul tehetseges osparaszt.

fiktiv állat 2007.08.05. 18:59:40

Szerintem mindkét mekis pilóta etikai szabályokat hágott át, hiszen arra nincs paragrafus, amit Alonso tett... arra sincs, amit Hamilton tett. Ott csesznek ki egymással, ahol tudnak. Nem lennék meglepve, ha jövőre Alonso ismét a Renault-nál lenne....

....... 2007.08.05. 19:08:29

utálom hamiltont csak azért ekkora "sztár"mer ron dennis 7 éves kora óta egyengeti útját és
és még mindig kivételeznek a köcsöggel alonso helyébe én is ezt tettem volna ha hamilton ráadásul nem tartja be a szabályokat

winnie81 · http://winnie81 2007.08.05. 19:39:20

Hűűűűű... ezt a sok irígy embert... Beszél mindenki össze-vissza, okoskodik... Nevetséges, hogy bíráltok valamit/kit hírek, pletyik alapján...

Priorvarga 2007.08.05. 19:40:43

1. Valaki ->konkrétan

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.05. 19:44:26

Kicsit sem elfogult a poszt... ugye mindenki nézte a mai futam közvetítését, ahol elhangzott, Hamilton éppen annyira sáros az ügyben, mint Alonso (Hamilton volt az, aki leszarta a csapat utasítását). Plusz a színfalak mögött történő anyázás, ami Hamilton és Ron Dennis között zajlott. Ez a poszt egyoldalú, bulvárszagú és aktualitását vesztett.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.05. 19:49:14

"Az FIA végre hozott egy viszonylag értelmes döntést: Alonso a hatodik helyről indul délután, a McLaren csapat pedig a Magyar Nagydíjon nem szaporíthatja konstruktőri világbajnoki pontjait."

- Komolyan, mi értelme van egy ilyen posztot kitenni a blog.hu főoldalára, ami olyan elfogult cikket közöl, hogy éppen nem mondja csak ki "kurvaanyád alonso"? Én pártatlan cikkeket akarok olvasni, nem az egyik oldalra húzó rajongó üres fröcsögését, amint éppen elélvez attól, hogy a számára kevésbé kedves csapatot/pilótát megbüntették.

Tóth Tamás 2007.08.05. 20:48:54

Szerintem ti mind köcsögök vagytok..

Pepe 2007.08.05. 20:52:56

HAM a csapat utasítása ellenére előbb ment kerékcserére? Akor miért a ő szerelő csapata és a nevére szoló gumik voltak kikészítve?! Kémügy beszélt róla valaki? Cirkusz az egész!!! HAM fikázásához: olyan faszkalapok kritizálják akik 1 kört sem tudnának megtenni 1 F1 autóval,irigyek vagytok, ha szurkolok valakinek az nem azt jelenti, hogy pocskondiázom az ellenfeleket!

Jegkoko 2007.08.05. 21:17:52

Nekem ez a hemilton sose volt szimpatikus, már hányszor mondták egy pilótára hogy ő lesz a következő schumaher, aztán egyik se lett az, kiváncsi lennék mit csinálna egy kis csapat autójával, tuti hogy max 16. helyig tudna csak feljönni.

whito 2007.08.05. 21:45:43

Gratulálok a "cikkhez". Hozta a megszokott szintet.

Kár volt ezért a billentyűzetet koptatni.

Pepe 2007.08.05. 23:01:08

"kiváncsi lennék mit csinálna egy kis csapat autójával, tuti hogy max 16. helyig tudna csak feljönni. " És SCHUMI ? Ha nézed a Forma1-et akkor tudnád a nagycsapatoknál vezetnek a jobb pilóták, a kiscsapatoknál a pénzes gyerekek akiket az apucik befizetnek. Miért fáj nektek ez a Hamilton, gyerekkorától autóversenyzőnek nevelik láthatón eredményessen úgyanúgy mint annak idején SCHUMI-t.

zztop 2007.08.06. 00:29:10

Azt gondolom, hogy mint minden manapság a sportban, ez is a pénzről szól. Minden csapat rengeteg pénzt fektet be. Ha úgy gondolják, hogy valamelyik versenyzőjüket jobban segítik, mert nagyobbak a győzelmi esélyei, akkor ez a saját belügyük is lehetne. Ez persze ellent mond a jelenlegi szabályoknak, amit elfogadtak amikor neveztek. Erre csak egy megoldás lenne, ha minden csapatnak csak egy autót lehetne indítani. Amíg több autója is van egy csapatnak, addig lesznek visszaélések, gusztustalanságok, elvtelenségek. Szerintem.:)
Ami az ominózus esetet illeti, véleményem szerint \\\"aki elmegy kurvának, ne sírjon amikor dugják\\\", vagyis a versenyzők várják ki amíg a csapat úgy dönt, hogy ő a favorit és kiérdemli a nagyobb támogatást a csapattól, ahonnan a fizetését kapja! :)
Mindegy,hogy 2xes világbajnok, vagy tehetséges újonc.

Nyilas P. · http://www.jovohetenborozas.com 2007.08.06. 01:28:06

szóval az úgy kezdődött aranyoskáim, hogy Hamilton odabaszott egyet a csapat által kijelölt tervnek, majd Alonso ezt visszavette. és meglepő de Alionsót szidják. Először talán Hamiltont kellene...

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.06. 12:47:19

Idéznék az egyik napilapból: Az eset pikantériája, hogy a Daily Mail brit napilap megszerezte a McLaren rádióbeszélgetéseit, amiből kderült, hogy az eddig nyugodtnak ismert Hamilton azt mondta Ron Dennis csapatfőnöknek: "Fordulj fel, b... meg!"

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.06. 12:51:17

Különben azt sem értem, miért nem csak Alonso utolsó körét érvénytelenítette a testület (és akkor Hamilton ismét pole pozícióból indulhatott volna, ez feleslegessé tette volna az időmérőn a plusz 1 mért kört, amit nem tudott megfutni), mert Hamilton, aki újoncként megengedi magának ezt a hangnemet, magasról szarik a csapatutasításra és sportszerűtlenül viselkedik (ő volt az, aki előbb kitolt Alonso-val, csak azt a külső szemlélők akkor még nem tudták) röhög a markában és megnyeri a futamot... nem tartom igazságosnak a döntést.
süti beállítások módosítása