Hétvégén indul a Forma-1 új szezonja. Új szabályokat itt nem sorolom fel, elolvashatóak. Két dolgot emelnék csak ki. A motorok gyakorlatilag 4 évig nem fejleszthetőek. Ráadásul sikerült viszonylag egyformára gyártatni őket. Legalábbis a tavalyihoz képest.
A safety car (hogy van ez magyarul?) körüli szabály úgy módosult, hogy végre bevezették az Indy-ben létező szabályt, miszerint az első helyezett áll mögé, és a többiek sorban utána. Régóta értetlenkedett szinte mindenki, hogy miért nem ez a szabály, hiszen véletlenszerű előnyöket osztogatott a régi, amely a tavalyi végeredményt is döntően befolyásolta. Most már nem lehet futamot nyerni egy jó időben érkező safety car-nak köszönhetően. Győzött az igazság.
A safety car (hogy van ez magyarul?) körüli szabály úgy módosult, hogy végre bevezették az Indy-ben létező szabályt, miszerint az első helyezett áll mögé, és a többiek sorban utána. Régóta értetlenkedett szinte mindenki, hogy miért nem ez a szabály, hiszen véletlenszerű előnyöket osztogatott a régi, amely a tavalyi végeredményt is döntően befolyásolta. Most már nem lehet futamot nyerni egy jó időben érkező safety car-nak köszönhetően. Győzött az igazság.