A Forma-1 igazi rajongói (legalábbis Európában és Afrikában) a holnapi korai keléshez készülődnek. Reméljük megéri...
A Kimi drukkerek bizakodhatnak a leginkább, de a spanyol hívei sem legyintenek az eredményre, sőt. Noha a finn jelentős előnnyel nyerte az időmérőt, a beállítások pontos ismerete nélkül ez egyáltalán nem jelent biztos sikert, az a tény, hogy a csapattárs a wokingi csapatnál szerepelt sokkal jobban, nagyjából kiegyenlíti az esélyeket. Apropó, Hamilton lemosta Kovalainent, ugyebár kérdéses volt, melyik csapat szerződtetett tehetségesebb újoncot (Sutil tehetsége nem volt olyan kérdéses...), nos, ez már nem kérdés.
A Kimi drukkerek bizakodhatnak a leginkább, de a spanyol hívei sem legyintenek az eredményre, sőt. Noha a finn jelentős előnnyel nyerte az időmérőt, a beállítások pontos ismerete nélkül ez egyáltalán nem jelent biztos sikert, az a tény, hogy a csapattárs a wokingi csapatnál szerepelt sokkal jobban, nagyjából kiegyenlíti az esélyeket. Apropó, Hamilton lemosta Kovalainent, ugyebár kérdéses volt, melyik csapat szerződtetett tehetségesebb újoncot (Sutil tehetsége nem volt olyan kérdéses...), nos, ez már nem kérdés.
A BMW megmutatta, hogy okos döntés volt különválni a Williams-től. Kubica elmondta, hogy még jobb is lehetett volna (hát persze...), de pár mp-cel lemaradt a lehetőségről, hogy még egy gyors kört menjen. Heidfeldék tehát könnyen okozhatnak meglepetést a futamokon. A Renault annál kevésbé. Az a csapat, ahol Fisichella a sztár, nem sok jó várható. A finn egyébként elismerte, hogy egész hétvégén gyatrán ment, a versenyre agresszívabbnak kell lennie - minimum.
Gyenge a Red Bull, Webber még mindig nem képességeihez illő autóban ül; Coulthard viszont igen, és ez mondható el az öreg brazilról is, bár nem volt sokkal gyengébb Buttonnál. A Honda az időmérő elején alul- később felülkormányzott volt, egy pillanatra sem volt tökéletes a beállítása. A vén skót pedig elmondta, hogy a 15. kanyar túl poros volt (csak neki ugyebár), ezért az azt követőben lecsúszott a fűre, és már nem volt ideje egy jó kört mennie.
A Toyata végül egész ügyes volt, a Williams-nek nehéz lesz így pontot szereznie, a Spyker a Minardi szintjét idézi, bár az, hogy Sutil 1,5 mp-t vert Albers-re azt feltételezi, hogy ezt az autót nem javasolnám B. Zsoltinak. A holland arról mesélt, hogy az elején nem tudott egyesbe kapcsolni, és mire ezt kijavították, már nem maradt ideje jó kört mennie. Ennek némileg ellentmond, hogy eggyel több kört ment, mint csapattársa...
Az első számú meglepetés a Super Aguri csapat volt, amely lemosta a gyári Honda csapatot. Ismert volt, hogy szinte ugyanolyan konstrukciót kapnak, de hogy jobbat, ezzel megleptek mindenkit. Az időmérő utáni örömködésből ítélve saját magukat is. Szato bekerült a legjobb tízbe, ami hatalmas siker, és Davidson rögtön mögötte.
A nap vesztese Massa volt, aki váltógond miatt nem tudta befejezni a pályán a versenyt. Kérdés még, hogy cserélnek-e motort és egyebet nála, hiszen a 16. hely alig jobb a 22-nél, ráadásul egyesek szerint biztonságosabb Szatotól minél messzebbről rajtolni...
Az időmérő után két pénzbüntetést róttak ki a bírák: a Toyota a balesetveszélyes emelő miatt (Trulli) 2000 €, Hamilton sebességtúllépés miatt 200 € lepöngetésére kényszerült.
Mára ennyi, jó éjszakát!
Gyenge a Red Bull, Webber még mindig nem képességeihez illő autóban ül; Coulthard viszont igen, és ez mondható el az öreg brazilról is, bár nem volt sokkal gyengébb Buttonnál. A Honda az időmérő elején alul- később felülkormányzott volt, egy pillanatra sem volt tökéletes a beállítása. A vén skót pedig elmondta, hogy a 15. kanyar túl poros volt (csak neki ugyebár), ezért az azt követőben lecsúszott a fűre, és már nem volt ideje egy jó kört mennie.
A Toyata végül egész ügyes volt, a Williams-nek nehéz lesz így pontot szereznie, a Spyker a Minardi szintjét idézi, bár az, hogy Sutil 1,5 mp-t vert Albers-re azt feltételezi, hogy ezt az autót nem javasolnám B. Zsoltinak. A holland arról mesélt, hogy az elején nem tudott egyesbe kapcsolni, és mire ezt kijavították, már nem maradt ideje jó kört mennie. Ennek némileg ellentmond, hogy eggyel több kört ment, mint csapattársa...
Az első számú meglepetés a Super Aguri csapat volt, amely lemosta a gyári Honda csapatot. Ismert volt, hogy szinte ugyanolyan konstrukciót kapnak, de hogy jobbat, ezzel megleptek mindenkit. Az időmérő utáni örömködésből ítélve saját magukat is. Szato bekerült a legjobb tízbe, ami hatalmas siker, és Davidson rögtön mögötte.
A nap vesztese Massa volt, aki váltógond miatt nem tudta befejezni a pályán a versenyt. Kérdés még, hogy cserélnek-e motort és egyebet nála, hiszen a 16. hely alig jobb a 22-nél, ráadásul egyesek szerint biztonságosabb Szatotól minél messzebbről rajtolni...
Az időmérő után két pénzbüntetést róttak ki a bírák: a Toyota a balesetveszélyes emelő miatt (Trulli) 2000 €, Hamilton sebességtúllépés miatt 200 € lepöngetésére kényszerült.
Mára ennyi, jó éjszakát!