A lényeg: Massa indul az élről, mögötte Alonso és Kimi.
Az egy óra alatt végig komolyan számításba vették, hogy az eső beleszól a versenybe, de nem ez történt. Mindenesetre így is történt néhány érdekesség.
A két Spyker 1 mp-t kapott még a váltóproblémával küszködő Wurztól is, ami mutatja, hogy Zsoltit nyugodtan leigazolhatnák, egy szinten vannak...
Az egy óra alatt végig komolyan számításba vették, hogy az eső beleszól a versenybe, de nem ez történt. Mindenesetre így is történt néhány érdekesség.
A két Spyker 1 mp-t kapott még a váltóproblémával küszködő Wurztól is, ami mutatja, hogy Zsoltit nyugodtan leigazolhatnák, egy szinten vannak...
Barrichello ismét nem került be a 2. etapba sem (19. lett!). Most váltóproblémái miatt a tartalék autóval indult, de egyre nehezebben hihető, hogy mindent megtett a sikerért, csak hát az autó... Button egyébként a 15. lett, ami a tavalyi dobogóhoz képest pláne nem sokra értékelhető. Újabb pofon: Davidson (18.) 0,01 mp-t , Sato (14.) 0,143 mp-t vert a vetélytárs hondásra. A két Toro Rosso gyenge, a Red Bull viszont mutatott valamit: Coulthard (13.) egyre jobban hasonlít az öreg brazilra ill. Webber befért a legjobb 10-be, ami felcsillantja a pontszerzés esélyét.
A Renault szolgáltatta a legnagyobb negatív szenzációt azzal, hogy egyik sem került be a 3. körbe. Közel azonos időt ment a két pilóta, a finn 0,076 mp-cel jobb volt. Ennyit számított tavaly a Michelin, a világbajnok autó, amely tavaly itt szárazon és vízen is a legjobb volt, most nagyon hátul van. Nem a motorral van baj, ezt egyértelműen mutatja, hogy a Renault produkálta a legnagyobb sebességet a pályán.
A pozitívumot a német-finn Rosberg produkálta, aki 6. lett, jócskán megelőzve a két Toyotát (Trulli 8., Ralf 9.), ki tudja, mi lett volna, ha Wurz autója is tökéletes. A Toyotánál így is örülhettek, mert ebből lehet akár több pont is a futam végén, aminél magasabb céljuk reálisan nem lehet. Rosberg még Kubicát is megelőzte, aki nem volt ma csúcsformában, német társa (5.) már inkább (bár őt nem sokat mutatták).
Hamilton gyenge volt, 0,735 mp-t kapott a spanyoltól, ennyivel nem lehet több benzinje. Kimi egyszer sem ment nagy időt, csak szépen, amit kell, vagy spórolt és kicsit elkényelmesedett, vagy tényleg jobb nála a brazil. Alonso 0,169, Massa 0,436 mp-cel volt gyorsabb, utóbbi igen bíztató a végső siker elérésére.
A Renault szolgáltatta a legnagyobb negatív szenzációt azzal, hogy egyik sem került be a 3. körbe. Közel azonos időt ment a két pilóta, a finn 0,076 mp-cel jobb volt. Ennyit számított tavaly a Michelin, a világbajnok autó, amely tavaly itt szárazon és vízen is a legjobb volt, most nagyon hátul van. Nem a motorral van baj, ezt egyértelműen mutatja, hogy a Renault produkálta a legnagyobb sebességet a pályán.
A pozitívumot a német-finn Rosberg produkálta, aki 6. lett, jócskán megelőzve a két Toyotát (Trulli 8., Ralf 9.), ki tudja, mi lett volna, ha Wurz autója is tökéletes. A Toyotánál így is örülhettek, mert ebből lehet akár több pont is a futam végén, aminél magasabb céljuk reálisan nem lehet. Rosberg még Kubicát is megelőzte, aki nem volt ma csúcsformában, német társa (5.) már inkább (bár őt nem sokat mutatták).
Hamilton gyenge volt, 0,735 mp-t kapott a spanyoltól, ennyivel nem lehet több benzinje. Kimi egyszer sem ment nagy időt, csak szépen, amit kell, vagy spórolt és kicsit elkényelmesedett, vagy tényleg jobb nála a brazil. Alonso 0,169, Massa 0,436 mp-cel volt gyorsabb, utóbbi igen bíztató a végső siker elérésére.