A Ferrari brazilja indulhat a rajtrács bármelyik végéről, (szinte) ugyanaz lesz a végeredmény. Melbourne-ben a legvégéről 6., itt az élről 5. A másik hasonlóság, hogy mindkét esetben beragadt egy nálánál gyengébb autóban ülő mögé. Massa már az elején elrontotta a versenyét, nem is kicsit. Amíg a két wokingi nyílegyenesen jött el, Massa feltartani próbált mindenkit, de csak csapattársát sikerült. Gyanús, hogy ez is volt a fő célja. Később a 2. futamát kezdő Hamilton szívatta meg őt nagyon. Nyilatkozatában elmondta, hogy ezt tudatosan tette, végig uralta minden mozdulatát. A nap, ha nem az év manővere volt, ahogy lezavarta a kis brazilt a pályáról. Ilyen kikényszerített hibát ritkán látni ebben a sportban.
Hamilton volt tehát a nap hőse, aki második futamán második dobogós helyezését érte el, ráadásul övé volt a leggyorsabb kör. Ha így folytatja, legközelebb nyerni fog. Räikkönen szolídan ment, valószínűleg a motorját kímélte, szépen csendben 3. lett. Persze Alonso sem csinált sokat, kihasznáta Massa hibáját, aztán hiba nélkül végigment a pályán. Elromlott a rádiója, mint Ausztráliában Kiminek - talán ez a győzelem titka?
Csendes volt még Heidfeld is, ment-ment és 4. lett, mivel nem hagyott esélyt sem Massának, hogy lehagyja őt. Fisichella jó rajtjának köszönhetően behozta a 6. helyen a kasztnit, amely a tegnapi után már egészen jó eredmény, finn társa pedig élete első vb-pontját gyűjtötte be. Ez már bíztató a jövőre nézve.
Két ponttal gazdagodott Trulli, aki Ralffal (15.) ellentétben kihozott mindent a kocsiból, bár voltak a végén kisebb problémái. Ralf esett-kelt a mezőnyben, szépen lassan mindenki leelőzte. A német persze máshogy látta. Először társára panaszkodott, aki majdnem nekiment, így a rajtnál vesztett pár helyet, aztán az első box után rögtön defektet kapott, ami miatt újra ki kellett állnia, és mivel ekkor is megtankolták, az autó egyensúlya nem volt jó, így újabb helyeket veszített. Érdekes...
A Williams-ben szépen vitézkedett Rosberg, de a motor csak a 44. körig bírta, Wurz 9. lett, ami a 19. helyről indulva szép teljesítmény. Webber követte, aki nagyon elégedett volt, noha a tv-ből úgy tűnt, Wurz jobb volt nála.
A két Honda valamit jóvá tett a tegnapi bakiból, de a 11-12. hely nem valami fényes eredmény. Szato 13. helyét beárnyékolja Liuzzi (17.) nyilatkozata, aki szerint a japán egyszerűen "őrült", csak azért tudott egyáltalán célba érni, mert az olasz elkerülte vele az összeütközést (társának viszont emiatt nekiment, így a boxba kényszerült vezetőszárnyat cserélni), Szato egyébként így is a füvön találta magát. Akárhogyis, Speed, Ralf és Davidson is megelőzte Liuzzit. Az amerikai arra panaszkodott, hogy olyan nehéz volt nyomni a pedálokat, hogy hólyagos lett a lába...
Utolsó lett Kubica komoly fékhiba miatt, Coulthard pedig kiesett a 37. körben.
A vén skót nem szívritmuszavarral küzdött, ahogy a magyar riporterek gyanították, hanem a fékpedálja súrolta a kormányoszlopot, ami miatt balesetveszélyessé vált a vezetés.
A két Spyker összesen 8 kört bírt ki: Sutil a 4. kanyarban nekiment Buttonnek kerékfelfüggesztési problémája miatt, Albers pedig a váltója miatt túlfőzte a motorját.
Összesítésben vezet Alonso és a McLaren, innen várjuk a jövő hétvégét Bahreinből.
Csendes volt még Heidfeld is, ment-ment és 4. lett, mivel nem hagyott esélyt sem Massának, hogy lehagyja őt. Fisichella jó rajtjának köszönhetően behozta a 6. helyen a kasztnit, amely a tegnapi után már egészen jó eredmény, finn társa pedig élete első vb-pontját gyűjtötte be. Ez már bíztató a jövőre nézve.
Két ponttal gazdagodott Trulli, aki Ralffal (15.) ellentétben kihozott mindent a kocsiból, bár voltak a végén kisebb problémái. Ralf esett-kelt a mezőnyben, szépen lassan mindenki leelőzte. A német persze máshogy látta. Először társára panaszkodott, aki majdnem nekiment, így a rajtnál vesztett pár helyet, aztán az első box után rögtön defektet kapott, ami miatt újra ki kellett állnia, és mivel ekkor is megtankolták, az autó egyensúlya nem volt jó, így újabb helyeket veszített. Érdekes...
A Williams-ben szépen vitézkedett Rosberg, de a motor csak a 44. körig bírta, Wurz 9. lett, ami a 19. helyről indulva szép teljesítmény. Webber követte, aki nagyon elégedett volt, noha a tv-ből úgy tűnt, Wurz jobb volt nála.
A két Honda valamit jóvá tett a tegnapi bakiból, de a 11-12. hely nem valami fényes eredmény. Szato 13. helyét beárnyékolja Liuzzi (17.) nyilatkozata, aki szerint a japán egyszerűen "őrült", csak azért tudott egyáltalán célba érni, mert az olasz elkerülte vele az összeütközést (társának viszont emiatt nekiment, így a boxba kényszerült vezetőszárnyat cserélni), Szato egyébként így is a füvön találta magát. Akárhogyis, Speed, Ralf és Davidson is megelőzte Liuzzit. Az amerikai arra panaszkodott, hogy olyan nehéz volt nyomni a pedálokat, hogy hólyagos lett a lába...
Utolsó lett Kubica komoly fékhiba miatt, Coulthard pedig kiesett a 37. körben.
A vén skót nem szívritmuszavarral küzdött, ahogy a magyar riporterek gyanították, hanem a fékpedálja súrolta a kormányoszlopot, ami miatt balesetveszélyessé vált a vezetés.
A két Spyker összesen 8 kört bírt ki: Sutil a 4. kanyarban nekiment Buttonnek kerékfelfüggesztési problémája miatt, Albers pedig a váltója miatt túlfőzte a motorját.
Összesítésben vezet Alonso és a McLaren, innen várjuk a jövő hétvégét Bahreinből.