HTML

Gondolatok a könnytárból

Történelem blog.

Locations of visitors to this page


My blog is worth $18,629.82
How much is your blog worth?

Friss topikok

  • zimike11: "....Nem vitás, a kis példa rendkívül élesen világít rá hétköznapi nyelvü... (2019.11.29. 22:32) Álljunk meg egy szóra: b*szni
  • ildi4: Az alsó kép nagyon szép! Van egy pont ilyenem. Lehet neki valami értéke? (2018.02.04. 12:16) Buda szabadulása
  • Imrebá: Tiszteletem. Meg tudna valaki mondani nekem, melyik Edward leptetet fak... (2017.09.18. 06:10) Hitvalló Edward
  • Szilárd Hanvay: Nagyon szép ember volt. (2017.05.01. 18:12) Akiért a rózsafüzér szól
  • csaba carmarthen: az alabbi szituacio viszont kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150928_tagja_v... (2016.02.10. 01:36) Csalatkozhatatlanság

Címkék

16. sz. (48) 17. sz. (24) 18. sz. (41) 19. sz. (99) 20. sz. (172) afrika (5) angeles (2) anglia (42) casi (3) dilemma (38) életképek (2) életmód (2) eszmetan (19) fidesz kdnp (23) film (24) forma1 (34) franciaország (39) gasztroterror (8) hispánia (21) honismeret (55) humor (2) igazság (68) így látom én (3) itália (20) könyv (18) közel kelet (35) középkor (84) k európa (34) latin amerika (7) magyarország (178) mdf (11) média (33) mediterráneum (25) mszmp (9) mszp (13) művészet (54) nagynap (33) németország (43) nyelv (7) ny európa (24) ókor (21) politika (129) rally (2) sport (97) szdsz (14) szeged (36) szu (24) távol kelet (27) természet (2) történelem (612) tudomány (88) usa (55) vallás (78) világháborúk (54)

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Király újonc, újonc a király

2007.05.13. 20:27 :: Hellscream

Louis Hamilton sorozatos dobogós helyezései révén átvette a vezetést a pontversenyben. A fiatal brit nem tud hibázni, és az autója is mindig tökéletes. Most ez a második helyre volt elég, mert a Massa-Ferrari páros ma is megelőzte. A brazil a maximumot hozta ki, pole, futam, leggyorsabb kör, vagyis mesterhármas. Ráadásul egy kis pirotechnikai bemutatóval is kedveskedett a drukkereknek a boxból kijövet. Verseny utáni nyilatkozatában köszönetet mondott Schuminak, hogy oly sokat tanulhatott tőle.
A harmadik helyre Alonso ért be, miután Kimi feladta a versenyt. A spanyolnak még kisebb gumiproblémája is volt a Mclarenjével, miután az első kanyarban Massa lezavarta a pályáról a túl optimista Fernandot.
Kubica hozta a BMW szokásos negyedik helyét, mögötte Coulthard érkezett célba. A vén skót ismét roppant fiatalosan és precízen versenyzett. A végén elment a 3. sebessége, de így is megakadályozta, hogy Rosberg megelőzze. A Williams mögött Kovalainen és meglepetésre Szato szerzett pontot. A Renault igen furcsa futamon van túl, az üzemanyagtöltővel valami nem stimmelt, ezért eggyel több kiállást kellett beiktatniuk. Heikki ezért csúszott le a 6. és Fisico a 8. helyről. Az olasz egyébként a 3. kanyarban vesztett 3 helyet hirtelen alulkormányozottá vált autója miatt. A japán pilóta csendesen, ám hiba nélkül körözött, ami a sok hibával tarkított futamon elég volt a pontszerzésre.
Barrichello 10. lett, ami elég kínos a csapatnak, mögötte Davidson érkezett, majd Button és a két Spyker. Button legfőbb problémája a társával való koccanás miatt leszakadt első légterelője volt, de legalább célba ért. Ezen a napon ugyanis kifejezetten sokaknak nem sikerült ez.
A legnagyobb kieső Räikkönen volt, aki a 3. helyen a 9. körben elektromos probléma miatt egyszerűen megállt.
Wurz a tizedik körben egy tumultus végére érkezve egyszerűen beleszállt az előtte levő Ralfba, aki ugyan sokáig bírta, de a verseny végéig nem. Webber RedBullja a versenyen sem volt sokkal jobb, mint az időmérőn, de Liuzzié sem. Speed bal hátsó defektet kapott a célegyenesben, ami nagyobb baj is lehetett volna, ha az amerikai nem fogja meg ilyen ügyesen a járművét.
Heidfeld sok pontot veszített sikertelen kerékcseréje miatt. Ugyanis a jobb elsőt még nem cserélték ki, mikor a németet már elengedték, aki el is indult. Ugyan hamar észlelte, hogy valami nem stimmel, de a szabályok miatt már nem mehetett vissza, kénytelen volt egy kört megtenni, hogy újra beállhasson befejezni a kerékcserét. Nem sokkal ezután váltóproblémája miatt feladta a versenyt.
Trulli is igen peches volt, üzemanyagnyomása nem volt elégséges. Már a rajtnál is emiatt nem tudott elindulni. Aztán hátul sem sokáig előzgethetett, mert a probléma visszatért, és végleg kiállni kényszerült.

Szólj hozzá!

Címkék: forma1

A bejegyzés trackback címe:

https://hell.blog.hu/api/trackback/id/tr7075296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása