Louis Hamilton sorozatos dobogós helyezései révén átvette a vezetést a pontversenyben. A fiatal brit nem tud hibázni, és az autója is mindig tökéletes. Most ez a második helyre volt elég, mert a Massa-Ferrari páros ma is megelőzte. A brazil a maximumot hozta ki, pole, futam, leggyorsabb kör, vagyis mesterhármas. Ráadásul egy kis pirotechnikai bemutatóval is kedveskedett a drukkereknek a boxból kijövet. Verseny utáni nyilatkozatában köszönetet mondott Schuminak, hogy oly sokat tanulhatott tőle.
A harmadik helyre Alonso ért be, miután Kimi feladta a versenyt. A spanyolnak még kisebb gumiproblémája is volt a Mclarenjével, miután az első kanyarban Massa lezavarta a pályáról a túl optimista Fernandot.
Kubica hozta a BMW szokásos negyedik helyét, mögötte Coulthard érkezett célba. A vén skót ismét roppant fiatalosan és precízen versenyzett. A végén elment a 3. sebessége, de így is megakadályozta, hogy Rosberg megelőzze. A Williams mögött Kovalainen és meglepetésre Szato szerzett pontot. A Renault igen furcsa futamon van túl, az üzemanyagtöltővel valami nem stimmelt, ezért eggyel több kiállást kellett beiktatniuk. Heikki ezért csúszott le a 6. és Fisico a 8. helyről. Az olasz egyébként a 3. kanyarban vesztett 3 helyet hirtelen alulkormányozottá vált autója miatt. A japán pilóta csendesen, ám hiba nélkül körözött, ami a sok hibával tarkított futamon elég volt a pontszerzésre.
Barrichello 10. lett, ami elég kínos a csapatnak, mögötte Davidson érkezett, majd Button és a két Spyker. Button legfőbb problémája a társával való koccanás miatt leszakadt első légterelője volt, de legalább célba ért. Ezen a napon ugyanis kifejezetten sokaknak nem sikerült ez.
A legnagyobb kieső Räikkönen volt, aki a 3. helyen a 9. körben elektromos probléma miatt egyszerűen megállt.
Wurz a tizedik körben egy tumultus végére érkezve egyszerűen beleszállt az előtte levő Ralfba, aki ugyan sokáig bírta, de a verseny végéig nem. Webber RedBullja a versenyen sem volt sokkal jobb, mint az időmérőn, de Liuzzié sem. Speed bal hátsó defektet kapott a célegyenesben, ami nagyobb baj is lehetett volna, ha az amerikai nem fogja meg ilyen ügyesen a járművét.
Heidfeld sok pontot veszített sikertelen kerékcseréje miatt. Ugyanis a jobb elsőt még nem cserélték ki, mikor a németet már elengedték, aki el is indult. Ugyan hamar észlelte, hogy valami nem stimmel, de a szabályok miatt már nem mehetett vissza, kénytelen volt egy kört megtenni, hogy újra beállhasson befejezni a kerékcserét. Nem sokkal ezután váltóproblémája miatt feladta a versenyt.
Trulli is igen peches volt, üzemanyagnyomása nem volt elégséges. Már a rajtnál is emiatt nem tudott elindulni. Aztán hátul sem sokáig előzgethetett, mert a probléma visszatért, és végleg kiállni kényszerült.
Kubica hozta a BMW szokásos negyedik helyét, mögötte Coulthard érkezett célba. A vén skót ismét roppant fiatalosan és precízen versenyzett. A végén elment a 3. sebessége, de így is megakadályozta, hogy Rosberg megelőzze. A Williams mögött Kovalainen és meglepetésre Szato szerzett pontot. A Renault igen furcsa futamon van túl, az üzemanyagtöltővel valami nem stimmelt, ezért eggyel több kiállást kellett beiktatniuk. Heikki ezért csúszott le a 6. és Fisico a 8. helyről. Az olasz egyébként a 3. kanyarban vesztett 3 helyet hirtelen alulkormányozottá vált autója miatt. A japán pilóta csendesen, ám hiba nélkül körözött, ami a sok hibával tarkított futamon elég volt a pontszerzésre.
Barrichello 10. lett, ami elég kínos a csapatnak, mögötte Davidson érkezett, majd Button és a két Spyker. Button legfőbb problémája a társával való koccanás miatt leszakadt első légterelője volt, de legalább célba ért. Ezen a napon ugyanis kifejezetten sokaknak nem sikerült ez.
A legnagyobb kieső Räikkönen volt, aki a 3. helyen a 9. körben elektromos probléma miatt egyszerűen megállt.
Wurz a tizedik körben egy tumultus végére érkezve egyszerűen beleszállt az előtte levő Ralfba, aki ugyan sokáig bírta, de a verseny végéig nem. Webber RedBullja a versenyen sem volt sokkal jobb, mint az időmérőn, de Liuzzié sem. Speed bal hátsó defektet kapott a célegyenesben, ami nagyobb baj is lehetett volna, ha az amerikai nem fogja meg ilyen ügyesen a járművét.
Heidfeld sok pontot veszített sikertelen kerékcseréje miatt. Ugyanis a jobb elsőt még nem cserélték ki, mikor a németet már elengedték, aki el is indult. Ugyan hamar észlelte, hogy valami nem stimmel, de a szabályok miatt már nem mehetett vissza, kénytelen volt egy kört megtenni, hogy újra beállhasson befejezni a kerékcserét. Nem sokkal ezután váltóproblémája miatt feladta a versenyt.
Trulli is igen peches volt, üzemanyagnyomása nem volt elégséges. Már a rajtnál is emiatt nem tudott elindulni. Aztán hátul sem sokáig előzgethetett, mert a probléma visszatért, és végleg kiállni kényszerült.