Alonso megnyerte végre idei első időmérőjét. Kimit nem volt nehéz megelőznie, hiszen a finn egy hibája miatt kiesett a 2. etapban. Massa komolyabb vetélytárs volt, de végül 2,5 tizeddel megverte. Hamilton volt ezen a napon az első számú ellenfél, akit azért a 2. etapban is megvert. Végül majd 2 tizedet vert rá, ami elég tisztes előny.
A negyedik Fisichella lett, aki remek időt menve (alig 3 tizedet kapott Massától) ismét a legjobbak közé emelte a Renault-t (ha már finn társa erre képtelen).
A negyedik Fisichella lett, aki remek időt menve (alig 3 tizedet kapott Massától) ismét a legjobbak közé emelte a Renault-t (ha már finn társa erre képtelen).
Rosberg is bravúrosat futott, bár ő már az első szakaszban is ezzel fenyegetett, míg az olasz csak a 2-tól ment jól. Webber Fisicohoz hasonló teljesítményt nyújtott, csak kicsit elmaradt tőle. A negatív meglepetést a BMW szolgáltatta, hisz a 7-8. hely sokkal rosszabb a szokásosnál. Azonban nem kell nagyon elkenődni a drukkereknek, a 2. szakaszban megmutatták, hogy benzin nélkül Massánál is jobbak, vagyis jó eséllyel kerülhetnek előrébb (nem valószínű, hogy lényegesen több benzinnel indultak, mert Heidfeld hibázott, míg Kubica sejtelmesen nyilatkozott...).
A 9-10. helyen a két Honda érkezett, Button lényegesen lemaradva, ami talán azért történhetett, mert már megtankolták, mivel nem jutott az utolsó etapba. Ám Coulthardot egy manővere miatt a 16. helyre sorolták. A skót nem akarta elengedni az utolsó percben Kovalainent, hogy jó eséllyel indulhasson a saját gyors körének, ám a versenybírák ezt nem értékelték pozitívan. Tavaly Schumachernek volt egy ehhez hasonló incidense, csak akkor a németet az utolsó helyre zavarták hátra (az élről)... Ezzel a mért idő nélküli Kimi a 15. helyre lépett előre.
Kovalainen lett a 14. (miután a skót feltartotta), előtte Trulli végzett. Liuzzi remekült menve 12. lett, az eredmény annak tükrében különösen szép, hogy Speed csupán 18. Wurz indulhat a 11. rajtkockából, ő sokadjára gyengébb, mint német-finn társa.
A hamar kiesetteket Davidson nyitja, akinek több mint 1 mp kellett volna, hogy ne essen ki, ami mutatja, hogy a hátsó hatos igencsak gyenge volt ma. Az egyetlen, akit közülük dicsérni lehet, az Sutil, hiszen a 19. hely kifejezetten örömteli számára. Mögötte végzett a sokadik kifejezetten ciki eredményt hozó Ralf, továbbá Szato és természetesen Albers.
A 9-10. helyen a két Honda érkezett, Button lényegesen lemaradva, ami talán azért történhetett, mert már megtankolták, mivel nem jutott az utolsó etapba. Ám Coulthardot egy manővere miatt a 16. helyre sorolták. A skót nem akarta elengedni az utolsó percben Kovalainent, hogy jó eséllyel indulhasson a saját gyors körének, ám a versenybírák ezt nem értékelték pozitívan. Tavaly Schumachernek volt egy ehhez hasonló incidense, csak akkor a németet az utolsó helyre zavarták hátra (az élről)... Ezzel a mért idő nélküli Kimi a 15. helyre lépett előre.
Kovalainen lett a 14. (miután a skót feltartotta), előtte Trulli végzett. Liuzzi remekült menve 12. lett, az eredmény annak tükrében különösen szép, hogy Speed csupán 18. Wurz indulhat a 11. rajtkockából, ő sokadjára gyengébb, mint német-finn társa.
A hamar kiesetteket Davidson nyitja, akinek több mint 1 mp kellett volna, hogy ne essen ki, ami mutatja, hogy a hátsó hatos igencsak gyenge volt ma. Az egyetlen, akit közülük dicsérni lehet, az Sutil, hiszen a 19. hely kifejezetten örömteli számára. Mögötte végzett a sokadik kifejezetten ciki eredményt hozó Ralf, továbbá Szato és természetesen Albers.