Alonso rajt-cél győzelmét hozta a legpatinánsabb Forma1-es futam. A spanyol győzelme nem forgott veszélyben, mögötte Hamilton a rajtnál remekül vigyázott rá, és később sem veszélyeztette senki és semmi. Az angolt így több győzelme miatt megelőzte a pontversenyben, míg a 3. helyen érkező Massa 5 pontra van tőlük. A brazil egy bő perccel a spanyol után ért célba, de hatalmas hátrányát az is mutatja, hogy a 2. box után próbaképp a lágyabb gumit tették fel, hátha. Hát nem...
A negyedik helyen Fisico ért célba, ami idén felettébb pozitív a Renault számára (az érdem az új szárnyaké). Mögötte Kubica érkezett, ami viszont csalódás a BMW-nek. A lengyel elmondta, hogy a safety car bejövetelét várták, ezért terveztek egy boxot, ám ez nem jött be. 3 pontot szerzett csapattársa, aki a lágy gumikra panaszkodott, amit a két mclarenes tetézett. Ugyanis pont akkor kellett őket elengednie, amikor Kubica a boxban volt, vagyis ezért tudta őt megelőzni.
Először szerzett pontot Wurz, aki az egy kiállásos taktikájával alaposan megverte Rosberget (12.). Wurz végig probléma nélkül mehetett, míg a német beragadt a rajtnál, mert miközben Fisicot próbálta előzni, Heidfeld elment mellette, és a boxig feltartotta. Räikkönen hozott egy pontot, amivel 15 pont a hátránya, ami igen sok.
Célba ért még Speed (9.), ami komoly eredmény tőle. A Honda Rosberghez hasonlóan rosszul taktikázott, hiszen a középmezőnyben hiába voltak gyorsak, ugyanúgy beragadtak. Végül a németet legalább megelőzték, de ettől nem lettek boldogok. Kovalainen megint nagy csalódás volt (13.), ő a jó taktika ellenére sem tudott semmit felmutatni.
Coulthardnak (14.) legalább annyi mentsége van, hogy Liuzzival koccolt, ami miatt megsérült az első szárnya, ráadásul ausztrál társa váltóhiba miatt kiesett. Siralmas produkciót nyújtott a két Toyota. Trulli autója a rajtnál alig indult (ezért tudott Kimi jól eljönni), majd a túlmelegedett fékek miatt nem mehetett teljes sebességgel. Ralf pedig ennyit tud... Gyenge volt még a két Super Aguri, de legalább célba értek. Ez nem sikerült a két Spykernek, Sutil vezetői hiba miatt esett ki, mint egyébként Liuzzi is.
Ez a verseny megmutatta, milyen az, amikor egyetlen előzési kísérlet sincs a rajtot leszámítva, és még balesetek sem tarkítják a versenyt.
Először szerzett pontot Wurz, aki az egy kiállásos taktikájával alaposan megverte Rosberget (12.). Wurz végig probléma nélkül mehetett, míg a német beragadt a rajtnál, mert miközben Fisicot próbálta előzni, Heidfeld elment mellette, és a boxig feltartotta. Räikkönen hozott egy pontot, amivel 15 pont a hátránya, ami igen sok.
Célba ért még Speed (9.), ami komoly eredmény tőle. A Honda Rosberghez hasonlóan rosszul taktikázott, hiszen a középmezőnyben hiába voltak gyorsak, ugyanúgy beragadtak. Végül a németet legalább megelőzték, de ettől nem lettek boldogok. Kovalainen megint nagy csalódás volt (13.), ő a jó taktika ellenére sem tudott semmit felmutatni.
Coulthardnak (14.) legalább annyi mentsége van, hogy Liuzzival koccolt, ami miatt megsérült az első szárnya, ráadásul ausztrál társa váltóhiba miatt kiesett. Siralmas produkciót nyújtott a két Toyota. Trulli autója a rajtnál alig indult (ezért tudott Kimi jól eljönni), majd a túlmelegedett fékek miatt nem mehetett teljes sebességgel. Ralf pedig ennyit tud... Gyenge volt még a két Super Aguri, de legalább célba értek. Ez nem sikerült a két Spykernek, Sutil vezetői hiba miatt esett ki, mint egyébként Liuzzi is.
Ez a verseny megmutatta, milyen az, amikor egyetlen előzési kísérlet sincs a rajtot leszámítva, és még balesetek sem tarkítják a versenyt.