99 éve (1908) készült el az első T-modell.
Henry Ford autógyára megváltoztatta a történelem menetét, mikor bevezette a valódi tömeggyártást. Ford célja a kis haszonkulccsal eladott lehető legtöbb termék volt, amihez a gyártószalagra volt szüksége. Ennek következtében a munkásokat egészen egyszerű (monoton) részmunkára kötelezhették, ami a termelést rendkívül felgyorsította.
A T-modellt (amely köznapi nevén Tin Lizzy) Childe Harold Wills tervezte Galamb György és Farkas Jenő segítségével. 15 kW teljesítményű motora 72 km/h sebesség elérésére volt képes 11-18 l-es fogyasztással.
Az A-modell nyugdíjazta 1927-ben.
Henry Ford autógyára megváltoztatta a történelem menetét, mikor bevezette a valódi tömeggyártást. Ford célja a kis haszonkulccsal eladott lehető legtöbb termék volt, amihez a gyártószalagra volt szüksége. Ennek következtében a munkásokat egészen egyszerű (monoton) részmunkára kötelezhették, ami a termelést rendkívül felgyorsította.
A T-modellt (amely köznapi nevén Tin Lizzy) Childe Harold Wills tervezte Galamb György és Farkas Jenő segítségével. 15 kW teljesítményű motora 72 km/h sebesség elérésére volt képes 11-18 l-es fogyasztással.
Az A-modell nyugdíjazta 1927-ben.