Egy újabb alapvetően unalmas versenyen vagyunk túl, amely meggyőző vörösfölényt hozott. Massa az időmérőn hiba nélkül ment, amit elég volt, hiszen finn társa elrontotta a körét. A Ferrari két pilótája betartja a csapatutasítást, így Massa sikere nem forgott veszélyben. Kimi lerajtolta Hamiltont, Alonso szintén gyengén indult, mellette mindkét BMW elment. Dávid Sándor erre mondta, hogy Alonso már sokkal bölcsebb, mint korábban, hogy lemaradt a vezetőktől, nehogy valami meggondolatlan csetepatéba belesodródjon - ennyit Lapajról. Alonso mindenesere alig bírta tartani a két BMW-t, ám a boxtaktikájuk miatt nem sokáig tudták feltartani a spanyolt.
Hamilton a verseny legfőbb izgalmát szolgáltatva defektet kapott, de ebből is a rájellemző szerencsével jött ki, hiszen nem sokkal a boxbejáró előtt durrant el kereke és majdnem pont abban a körben, amikor amúgy is kiállt volna (persze eleve épp ezért volt defekt-közeli állapotban). Így harmadik helyett ötödik lett, amivel csapattársának okozta a legnagyobb örömöt.
Heidfeld lett a negyedik, aki nem olyan érthetetlen boxtaktikával ment, mint Kubica, aki emiatt, meg mert képtelen volt előzni az erre legalkalmasabb pályán, csupán nyolcadik lett. Előtte Kovalainen és Rosberg végzett némi meglepetésre. A Red Bull megint gyenge volt: Webber hidraulikája ment el, míg Coulthard már az elején a váltóval küzdött, végül tizedik lett Fisichella mögött.
11. Wurz lett, majd az egy kiállásos Ralf, utána pedig a hektikusan versenyző Button. Trullit a rajt után Fisico pördítette meg, így a 21. helyről indulhatott újra, végül a Hondák sokadik előzése után csak 16. lett Davidson és Liuzzi mögött. Noha mindkét Hondában motort cseréltek, egész szépen feljöttek, Barrichello 17. helye csak csapattársához képest gyenge eredmény.
A sokat bénázó Szato nyitja a hásó sort (egyébként ő a másik, aki 1 kiállással abszolválta a futamot), majd Vettel és Yamamoto ill. a még besorolt, ám kiesett Sutil.
Heidfeld lett a negyedik, aki nem olyan érthetetlen boxtaktikával ment, mint Kubica, aki emiatt, meg mert képtelen volt előzni az erre legalkalmasabb pályán, csupán nyolcadik lett. Előtte Kovalainen és Rosberg végzett némi meglepetésre. A Red Bull megint gyenge volt: Webber hidraulikája ment el, míg Coulthard már az elején a váltóval küzdött, végül tizedik lett Fisichella mögött.
11. Wurz lett, majd az egy kiállásos Ralf, utána pedig a hektikusan versenyző Button. Trullit a rajt után Fisico pördítette meg, így a 21. helyről indulhatott újra, végül a Hondák sokadik előzése után csak 16. lett Davidson és Liuzzi mögött. Noha mindkét Hondában motort cseréltek, egész szépen feljöttek, Barrichello 17. helye csak csapattársához képest gyenge eredmény.
A sokat bénázó Szato nyitja a hásó sort (egyébként ő a másik, aki 1 kiállással abszolválta a futamot), majd Vettel és Yamamoto ill. a még besorolt, ám kiesett Sutil.