HTML

Gondolatok a könnytárból

Történelem blog.

Locations of visitors to this page


My blog is worth $18,629.82
How much is your blog worth?

Friss topikok

  • zimike11: "....Nem vitás, a kis példa rendkívül élesen világít rá hétköznapi nyelvü... (2019.11.29. 22:32) Álljunk meg egy szóra: b*szni
  • ildi4: Az alsó kép nagyon szép! Van egy pont ilyenem. Lehet neki valami értéke? (2018.02.04. 12:16) Buda szabadulása
  • Imrebá: Tiszteletem. Meg tudna valaki mondani nekem, melyik Edward leptetet fak... (2017.09.18. 06:10) Hitvalló Edward
  • Szilárd Hanvay: Nagyon szép ember volt. (2017.05.01. 18:12) Akiért a rózsafüzér szól
  • csaba carmarthen: az alabbi szituacio viszont kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150928_tagja_v... (2016.02.10. 01:36) Csalatkozhatatlanság

Címkék

16. sz. (48) 17. sz. (24) 18. sz. (41) 19. sz. (99) 20. sz. (172) afrika (5) angeles (2) anglia (42) casi (3) dilemma (38) életképek (2) életmód (2) eszmetan (19) fidesz kdnp (23) film (24) forma1 (34) franciaország (39) gasztroterror (8) hispánia (21) honismeret (55) humor (2) igazság (68) így látom én (3) itália (20) könyv (18) közel kelet (35) középkor (84) k európa (34) latin amerika (7) magyarország (178) mdf (11) média (33) mediterráneum (25) mszmp (9) mszp (13) művészet (54) nagynap (33) németország (43) nyelv (7) ny európa (24) ókor (21) politika (129) rally (2) sport (97) szdsz (14) szeged (36) szu (24) távol kelet (27) természet (2) történelem (612) tudomány (88) usa (55) vallás (78) világháborúk (54)

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Führer

2010.01.30. 08:00 :: Hellscream

77 éve (1933) nevezték ki Hitlert kancellárrá.
A világgazdasági válság éveiben, Németországban a munkanélküliség, az életszínvonal csökkenése, a kis- és középvállalatok tömeges tönkremenetele radikális változások követelésére mozgósította a tömegeket. A szociáldemokraták és a kommunisták ádáz küzdelmet vívtak egymás ellen. Mindezen körülmények előmozdították az NSDAP (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartie = Nemzetiszocialista Német Munkáspárt) rohamos növekedését. A hatalmi elit zöme pedig azért támogatta a náci pártot, hogy segítségével elejét vegye egy esetleges kommunista fordulatnak, amelyet Luxemburg már megpróbált megteremteni. Az NSDAP kialakulása és fejlődése Adolf Hitler nevéhez fűződik. Hitler a munkásságnak munkalehetőséget és több bért, a parasztságnak földet és a "kamatrabszolgaság" eltörlését ígérte. A kisiparosokat és a kiskereskedőket a nagy tőke megzabolásával és az adók csökkentésével, az állástalan értelmiségieket alkalmazással, a tisztikart új, nagy hadsereg létrehozásának ígéretével nyert meg. Az egész német nemzetnek a "versailles-i szégyenbélyeg" letörlését, a Nagynémet Birodalom megteremtését és a "zsidó méregtől való megszabadulást" helyezte kilátásba - utóbbit mind fontosabbnak tartva. A náci párt gyors erősödését mutatja, hogy a birodalmi gyűlési választásokon 1928-ban kb. 800 ezer, míg 1930-ban 6,4 millió, 1932 júliusában 13,1 millió szavazatot kapott.
Utóbbi választás eredményeképp már az NSDAP lett a legnagyobb párt a parlamentben, de így patthelyzet alakult ki, amely miatt új választást írtak ki. Még ezen év őszén a nácik mintegy kétmillió szavazatot vesztettek, de lényegileg így sem változott a helyzet. Mivel a koalíciós kísérletek kudarcba fulladtak, Hindenburg elnök a konzervatív Papen javaslatára Hitlert nevezte ki kancellárrá, mert úgy vélte, irányítani tudják az osztrákot. Hitler azonban váratlanul brutális eszközökkel likvidálta vetélytársait s totális egyeduralmat épített ki.

76 komment

Címkék: történelem németország 20. sz.

A bejegyzés trackback címe:

https://hell.blog.hu/api/trackback/id/tr92316949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.01.30. 08:36:47

Pont akkor hagyod abba, amikor az érdekes részek következnének???

Helionetrt 2008.01.30. 08:39:20

15 éve nevezték ki Orbánt vezérré.
A világgazdasági válság éveiben, Magyarországban a munkanélküliség, az életszínvonal csökkenése, a kis- és középvállalatok tömeges tönkremenetele radikális változások követelésére mozgósította a tömegeket. A szociáldemokraták és a kommunisták ádáz küzdelmet vívtak egymás ellen. Mindezen körülmények előmozdították az Fidesz rohamos növekedését. A hatalmi elit zöme pedig azért támogatta a jobbos pártot, hogy segítségével elejét vegye egy esetleges kommunista fordulatnak. Az Fidesz kialakulása és fejlődése Orbán Viktor nevéhez fűződik. Orbán a munkásságnak munkalehetőséget és több bért, a parasztságnak földet és a "kamatrabszolgaság" eltörlését ígérte. A kisiparosokat és a kiskereskedőket a nagy tőke megzabolásával és az adók csökkentésével, az állástalan értelmiségieket az alkalmazás ígéretével nyert meg. Az egész magyar nemzetnek a "trianoni szégyenbélyeg" letörlését, a Nagymagyar Birodalom megteremtését és a "zsidó méregtől való megszabadulást" helyezte kilátásba - utóbbit mind fontosabbnak tartva.

Dr. Stein (törölt) 2008.01.30. 08:44:44

Helionetrt, jaj, hogy te milyen vicces vagy...

Vadasz 2008.01.30. 08:47:30

Dr. Stein!

Helionert legalább nem zsidózik mint te... - egyébként jó az átirat!

Muad'Dib 2008.01.30. 08:50:54

Helionetrt 2008.01.30. 08:39:20
Kemény érvek ezek olyankor, mikor 6 éve másik párt van kormányon... Olyan, mint amikor még a 70-es évegben is fasisztát kerestek itt az oroszok, hátha maradt még a 40-es évek óta...

hhh. · huba.blog.hu 2008.01.30. 08:47:32
Ez így nerm teljesen igaz. A párt neve eredetileg DAP volt Hitler belépése után vették fel az NSDAP nevet.

Demiko 2008.01.30. 08:53:50

6 év ide vagy oda, a habitus ua. Helionetrt vicce azért jó, mert igaz.

ekeke 2008.01.30. 08:55:14

Helionetrt tényleg vicces , főleg ha arra gondolunk,hogy a hitler nyomán ki is valósitotta meg az MTV felgyújtásával a Reichstag forgatókönyvét.
Igaz,adolfnak például nem jutott eszébe utóbb a teljes rendőrséget lefejezni egy utcán megerőszakolt nő ürügyén, neki ehhez egy Párizsban elkövetett gyilkosság kellett(hahó diplomaták, reszkessetek):P

andreasue 2008.01.30. 08:58:07

88!
Szar biboldók. Legalább a párt nevét tudnátok leírni!

:)))

Muad'Dib 2008.01.30. 08:59:27

Demiko 2008.01.30. 08:53:50
Azért erős túlzás. Tudod, ha beszélsz külföldi emberekkel, ott egy Orbán forma ember gyenge jobbközépbe menne el senkinek eszébe nem jutna fasisztázni. Huhhh. Haverom svájcban van immár 5 éve,azt mondta ottani politikusok mellett Orbán valahol a jobb-baloldal határán mozogna.
Persze, tudom ne is mondd a svájciak mind fasiszták, azt se tudják mi az a demokrácia.Képzeld még népszavaznak is szinte minden fontosabb törvényről. Tiszta barbárok...

Demiko 2008.01.30. 09:02:22

Muad'Dib - költözzél svájcba... magánügy, - a vicc viszont tényleg ül, olvasd el megint és lazíts.

Herr Flick 2008.01.30. 09:07:09

Te jó Isen ki a Mennyben lakozol... gyújts fényt, és világosságot a sötétek, és hitetlenek fejében.

Már bocsánat, nem ismerek itt senkit, nem akarok védeni senkit.....

Herr Flick 2008.01.30. 09:08:20


De.... Nem teljesen világos hogy Dr. Stein hozzászólása,miszerint.... "Helionetrt, jaj, hogy te milyen vicces vagy... " mely részében tartalmazott uszító, vagy zsidózó megnyilvánulásokat?
Vadasz "Helionert legalább nem zsidózik mint te... - egyébként jó az átirat!"

Vagy aki ellenvéleménnyel él az már kirekesztő rögtön???

Ha igen... az szép új világ kezdete.

tanár úr 2008.01.30. 09:09:40

Orbánnal is így járnánk ha a kezébe kerül a hatalom.

., (törölt) 2008.01.30. 09:11:18

Muad'Dib!
Azért valamit mondasz! Ovi, egyre inkább kommunista eszméket hírdet.
Szerintem valahol Stálin és Hitler között ingadozik..

Demosit 2008.01.30. 09:12:40

Herr Flick,

kérdezd csak meg Dr. Steint szokott-e zsidózni. Büszkén bevallja neked. Amúgy pedig érdemes tájékozódni, mielőtt értetlenkedsz.

ekeke 2008.01.30. 09:13:43

Demiko, ez itt látod viszont nem vicc:

"Van egy ország. Van egy ember. Van egy program "- Gyurcsány Ferenc/ MSZP kampányszlogenje 2006.
"Ein Volk, ein Reich, ein Führer" (Egy nép, egy birodalom, egy vezér) - adolf hitler 1933.

iszkiri 2008.01.30. 09:14:25

És akkor mi van? Hadd zsidózzon ha jólesik neki. Mellesleg meg is értem.

Muad'Dib 2008.01.30. 09:14:45

tanár úr 2008.01.30. 09:09:40
Ez a beszéd. Minek van egyátalán jobboldal,mi? Hejj azok a régi szép idők, igaz e? Emlékeztetlek ,hogy volt már kormányon. Akkor minden külföldi úton ott figyelt a sajtós csapatban egy Népszabis is. Most csak az van. A Magyar Nemzetnek se híre se hamva. Orbán kormányzása idején állami támogatásban részesültek baloldli médiák. Mekkora fasizmus volt húúú..

Herr Flick 2008.01.30. 09:16:05

Így jártál, mikor kezében volt a hatalom?

Én már kiábrándultam a politikából, de az elveiből, világlátásából nem ábrándul ki az ember.

De azért félve megkérdezem...

Ti, illetve te "tanár (?) úr... még mindíg komolyan Orbánt és csapatát tartjátok az ördögnek?
6 éve más kormányoz, 2 évig semerre, 4 éve iszonyatosan rossz irányba. És még mindig azon elmélkedsz, mi lenne ha...

Ne haragudj, de nem lennék a nebulód. Ugyan milyen világlátásra, életszemléletre taníthatod te (amennyiben nem csak ábránd a tanár jelző) a kis diákjaidat, mikor a csőlátással szemléled az eseményeket?

Szomorú

Kercsika 2008.01.30. 09:18:44

Helionetr - nagyot mulattam! -tök ott van, nem is érdemes itt vitázni, az ekek nevét ellopó utolsó Gyurcsány álkomment bugris jobbos szellemiséggel pedig végképp nem.

Sütemény1975 2008.01.30. 09:26:32

A minap egy szülinapra voltam hivatalos. Rég nem látott cimborám büszkén mesélte, hogy igényelt és kapott gázártámogatást, meg ilyen-olyan támogatást a több százezer forintos fizetése mellé. Valahogy elintézte. Mondandóját büszkén zárta azzal, hogy ő tökéletesen elégedett a kormánnyal és legközelebb is biztos rájuk szavaz, lényeg, hogy ő megkapja a kedvezményeket.

Ezek miatt az emeberek miatt tartunk itt. Ha ezek a csőcselék 2010-ben is megszavazzák az MSZP-t, akkor vége van. 2014-re már olyan mértékben fogják tönkretenni az országot, hogy nem lesz mit utána felépíteni.

Tomesz 2008.01.30. 09:30:39

Sütemény - aha, anyádat ugrasd ezzel az ócska propagandagenyával.

ekeke 2008.01.30. 09:30:45

Kercsika, ezek csak "vicces" idézetek, ha már párhuzamokra került sor, vagy így már nem is annyira "vicces"? :P

El lehet menni Magyarországról! Itt lehet bennünket hagyni, kérem szépen! Tessék! Lehet menni!” (Gyurcsány Ferenc, a Magyar Köztársaság miniszterelnöke 2006. júniusában

Tudtad hogy Eichmann "eredetiben" kivándorlásügyekkel foglalkozott? És hogy Evianban felajánlották hogy mehet mindenki amerre lát?( igaz a befogadókészség valamiért nem volt valami észveszejtő.)

P.S. Ki is lakik máig rabolt zsidóvillában?

Sütemény1975 2008.01.30. 09:39:16

Igen, Tomesz, te is a csőcselék közé tartozol. Jól látod. :)

Kelitrea 2008.01.30. 09:39:54

Tök jó, a jobberes primó úszítókat hagyjátok a fenébe:

15 éve nevezték ki Orbánt vezérré.
A világgazdasági válság éveiben, Magyarországban a munkanélküliség, az életszínvonal csökkenése, a kis- és középvállalatok tömeges tönkremenetele radikális változások követelésére mozgósította a tömegeket. A szociáldemokraták és a kommunisták ádáz küzdelmet vívtak egymás ellen. Mindezen körülmények előmozdították az Fidesz rohamos növekedését. A hatalmi elit zöme pedig azért támogatta a jobbos pártot, hogy segítségével elejét vegye egy esetleges kommunista fordulatnak. Az Fidesz kialakulása és fejlődése Orbán Viktor nevéhez fűződik. Orbán a munkásságnak munkalehetőséget és több bért, a parasztságnak földet és a "kamatrabszolgaság" eltörlését ígérte. A kisiparosokat és a kiskereskedőket a nagy tőke megzabolásával és az adók csökkentésével, az állástalan értelmiségieket az alkalmazás ígéretével nyert meg. Az egész magyar nemzetnek a "trianoni szégyenbélyeg" letörlését, a Nagymagyar Birodalom megteremtését és a "zsidó méregtől való megszabadulást" helyezte kilátásba - utóbbit mind fontosabbnak tartva.

scsaba1 2008.01.30. 09:40:23

Egyébként gratulálok. A második kommentbe már sikerült aktuálpolitikát keverni, és nem postról megy az emelkedett társalgás, hanem arról, hogy mekkora nagy náci "azorbán".

Jól mutatja, hogy mennyi agymosott ember rohangál manapság. Csak jelzem: 2002-től azorbán, már nem hatalmi tényező, önként adta át a hatalmat a soron követtkező miniszterelnöknek (és nem úgy kellett kivinni a holttesteiket a rommá lőtt parlamentből), én úgy emlékszem, hogy nem lett kivégezve azorbán kormányzása alatt sem TGM, sem Kéry László ill. többi prominens baloldali gondolkodó.

Ja. Tényleg "üt" az átirat. Remekül lehet vele hangulatot kelteni és féligazságokat terjeszteni.

Tomesz 2008.01.30. 09:42:46

Sütemény -, alacsonysorsú anyádat ugrasd ezzel az ócska propagandagenyával, neki megkönnyebbülés lesz, még a hazugság is.

Őrnagy Őrnagy 2008.01.30. 09:42:50

Hmm Helionetrt valahogy a Holocaust-emléknap bevezetése az iskolákban nem vág a képbe.
Egyébként ha ezt egy újságban követed el, jól be is lehetne perelni.

scsaba1 2008.01.30. 09:43:25

Így van, engedjük át a terepet a balos primkó uszítóknak. :)

Ez még a Tótánál sem szokott előfordulni, hogy már a második kommentől bőszen zorbánozik mindenki. :)

sanmarco73 2008.01.30. 09:43:48

Csak halkan jegyzem meg, hogy nem Partie, hanem Partei...

Zombika 2008.01.30. 09:44:12

A svájci "demokrácia" istenítéséről: Svájc volt az utolsó ország a civilizált világban, ahol bevezették az általános és egyenlő választójogot, ami ugye a demokrácia alapja. 1974-ig (ha jól emlékszem) a nőknek nem volt szavazati joguk. Mellesleg a II. VH-ban a náci birodalom legnagyobb támasza voltak, a mai napig nem számoltak el teljesen az akkori vagyonokkal.
ekeke: és teljessé is tudnád tenni az idézetet, hogy kiknek ajánlotta a távozást Gyurcsány? Merthogy nem a magyar állampolgároknak, tessék utánanézni. A munkáltatóknak mondta, akik azzal fenyegetőztek, hogy ha nem lesz adócsökkentés, akkor átviszik a cégeket szlovákiába. www.youtube.com/watch?v=-tEXu8roJEQ
Hoppá-hoppá! Kis hazug :)

Muiad'Dib 2008.01.30. 09:44:56

Kelitrea 2008.01.30. 09:39:54
Ez jó, aki nem ért veled egyet az uszító... Gratulálok. Tudod az én családom hallgatta ezt eleget az előző rendszerben, hogy aki nincs velünk az ellenünk és fasiszta ellenforradalmár csürhe. Gondolom, ha ezt az okos nevelést otthonról hozod, skkor a te szüleidtől. Ezúton is köszönöm nekik a családom nevében az elmult 40 évet...
Egy másik blogban igen jót vitáztunk egy liberális baloldaliban a multkor. Igaz neki volt egy olyan, hogy önálló gondolkodás és intelligencia. SAjnos ezek nem alaptartozékok mindenkinél...

Herr Flick 2008.01.30. 09:45:04

" Az egész magyar nemzetnek a "trianoni szégyenbélyeg" letörlését, a Nagymagyar Birodalom megteremtését és a "zsidó méregtől való megszabadulást" helyezte kilátásba - utóbbit mind fontosabbnak tartva. "

Te teljesen idióta vagy, vagy te cagy Gusztos Péter inkognitóban?

Tisztában vagy vele a Fidesz-ben mennyi roma származású, vagy zsidó vallású képviselő és tag van?? Szerintem vonulj vissza remetelakodba, és elmélkedj hátha megvilágosodsz egyszer..... majd sokkal később....

..... talán

Tonettgil 2008.01.30. 09:46:51

Őrnagy Őrnagy - jól beperelni mi? Kispöcs duma, olcsóság és bűz amit árasztasz ezzel.

Hanvay Szilárd 2008.01.30. 09:48:11

Adolf Hitler phszihopata volt.

Kelitrea 2008.01.30. 09:49:57

Muiad'Dib - nem akartalak megbántani te kis túróhegy. Viszont azért, mert valami egyszer megtörtént, még megtörténhet máskor is - neked ez a magasság már kiveri a biztosítékot, sajnálom.

Sütemény1975 2008.01.30. 09:51:28

Tomesz:

tudsz értelmeset írni, vagy olyan vagy mint a kormányunk? félrebeszélsz és hazudsz állandóan?

remélem azért majd te és a hozzád hasonlók megvilágosognak egyszer, csak nehogy késő legyen már....

Helionetrt 2008.01.30. 09:51:31

Mindenkit sajnálok, hogy magyarországon él.

ekeke 2008.01.30. 09:52:43

sanmarco73:"Csak halkan jegyzem meg, hogy nem Partie, hanem Partei..."

Persze. De a blogírónak ez elkerülte a figyelmét. Mint ahogy az is hogy a Nemzeti Szocialista Német Munkáspárt, ahogyan a neve is mutatta, egy BALOLDALI párt volt, akit utóbb a történelemhamisítók toltak át a jobboldalra.
És persze kimaradt , Alfred Rosenberg,a náci párt "lettországi" származású főideológusa..:P

Muad'Dib 2008.01.30. 09:54:22

Hanvay Szilárd 2008.01.30. 09:48:11
Na végre egy postról szóló bejegyzés. Viszont nem volt pszichopata. Érdekes dolgot írt Albert Speer a börtönnaplójában. Azt írta, hogy nagy hiba lenne őrültnek beállítani Hitlert és lehazudni róla az emberi vonásokat, sármját és intelligencáját, ugyanis ezzel kitesszük magunkat annak a veszélynek, hogy az emberiség máskor is bedől egy hozzá hasonló személynek, mivel azt gondolja, hogy csak egy pszichopata lehet képes ilyenekre.
Tehát szerinte és szerintem is beszélni kell arról, hogy mennyire tudott bánni az emberekkel, milyen ösztönösen politizált, mert ebből látszik, hogy milyen kevéssé lehet észrevenni kiből lesz diktátor és kiből nem.

ekeke 2008.01.30. 09:56:42

zombika:"kiknek ajánlotta a távozást Gyurcsány? Merthogy nem a magyar állampolgároknak, tessék utánanézni. A munkáltatóknak mondta, akik azzal fenyegetőztek, hogy ha nem lesz adócsökkentés, akkor átviszik a cégeket szlovákiába."

Világos.
Vagyis a munkáltatók nem magyar állampolgárok voltak.Viszont nekik ajánlotta a távozást.
Ez egyre rosszabb...:P
Te vagy civilben a gáljé vagy a nyakó ?:P

Zombika 2008.01.30. 10:03:42

Kedves ekeke:
A munkáltatók azok cégek. Társaságok, jogi személyek. Nem állampolgárok.
Gyurcsány nem a cégvezető magánszemélyeknek ajánlotta, hogy menjenek el nyugodtan (hiszen nem is ezzel fenyegették meg), hanem a társaságoknak.
Alapvető szövegértés, és némi jogi ismeret. De nincs harag :)

Werwolf 2008.01.30. 10:08:11

Ostoba, demagog, felmüvelt, hangulatkeltö, loser, csöcselek MSZMP-sekkel szoba allni sem igazan erdemes.
Aki OV kapcsan nacizik itt, az teljesen szalonkeptelen.

Muad'Dib 2008.01.30. 10:10:49

Zombika 2008.01.30. 10:03:42
El is mentek sokan. Szlovákiába. Mert ők csökkentették a terheket. De biztos rosszul csinálják. Hopp, várj, mégse:
" Ennek eredményeként Szlovákia egy főre jutó GDP-je vásárlóerő-paritáson számolva az idén már meghaladja Magyarországét"
"A szlovák gazdaság tavalyi növekedése akár 8,8 százalékos is lehet, és idén újabb 8 százalékos bővülés várható. Ezzel az ország az EU vásárlóerő-paritáson mért GDP-szintjének 70 százalékát érheti el, míg 2006-ban még 64 százalék alatt volt. Hazánkat idén megelőzik, 15 éven belül elérik az uniós átlagot."
Nahát....

dr. Wilbur Swain 2008.01.30. 10:11:57

elég gyorsan beütött a zorbánozás, ez igen :|
de a lényeghez: H. kiváló népmanipulátor volt, ott és akkor azt adta a németeknek, amit és amikor a legjobban akartak: nagyságot
persze a következményekre az átlagpolgár már nem gondolt

Garry 2008.01.30. 10:15:22

Felvilágosodás:

De azért megjelentetni nem lehet a művet, ha jól emlékszem pár éve valami kis kiadót "megb*sztak" ezért itthon...

saszbath 2008.01.30. 10:16:12

"..Csak jelzem: 2002-től azorbán, már nem hatalmi tényező, önként adta át a hatalmat a soron követtkező miniszterelnöknek "

Emlékeim szerint ez nem ment olyan simán.

Zombika 2008.01.30. 10:17:34

Álljon meg a nászmenet, nem azt mondtam, hogy nem lenne mit átvenni a Szlovákoktól! (bár ott sincs azért kolbászból a kerités)
Kéretik nem olyannal vitázni, amit soha nem állítottam! (bár tudom, így egy kicsit egyszerűbb)
Csak ekekének azzal a hazugságával szálltam vitába, hogy Gy.F. kitelepítéseket kezdeményezett.
Az, hogy egy Gy.F-fel kapcsolatos nyilvánvaló hazugságról azt mondom, hogy hazugság, nem jelenti automatikusan azt, hogy egyetértek a gazdaságpolitikájával. Vannak droidok, ne sorolj be közéjük. Előre is köszi :)
Ha gondolod nyithatunk itt egy kis gazdaságpolitikai vitát is, csak elég offtopic lenne.

b-max 2008.01.30. 10:18:57

Tök jó, a jobberes primó úszítókat hagyjátok a fenébe:

15 éve nevezték ki Orbánt vezérré.
A világgazdasági válság éveiben, Magyarországban a munkanélküliség, az életszínvonal csökkenése, a kis- és középvállalatok tömeges tönkremenetele radikális változások követelésére mozgósította a tömegeket. A szociáldemokraták és a kommunisták ádáz küzdelmet vívtak egymás ellen..........

Tökjó, most ezen mosolyogtok, de nézzük csak meg a FIDESZ támogatottságát, és bizony rá kell jönni hogy az ország többsége ezt a nézeteket vallja, és ezek tényleges problémák.
És bizony Orbán nem hinném magára vállalja Hitler nézeteit, de ha jön egy tényleg radikális vezető a szélsőjobbról, sokat nem kell tennie, mert a GYURCSÁNY kormány kiválóan előkészitette a talajt ahhoz hogy példátlan népszerüségre tegyen szert egy ilyen nézetet magára vállaló párt. Szóval nem értem, miért nem tanulnak az akkori eseményekból jelenlegi izraelhez hű vezetőink. Azt hiszik itt is el lehet játszani azt amit Palesztinában, - lásd okt. 23. - kai tömegbe lövetés, verések, de ebben lehet hogy tévedni fognak.

Werwolf 2008.01.30. 10:24:06

sajnos el lehet jatszani, amint a mellekelt abra mutatja. azok a disznok meg mindig kormanyon vannak.

Mujad'Dib 2008.01.30. 10:26:15

Zombika 2008.01.30. 10:17:34
Mondjuk ez az egész már a 3. post-tól offtopic ,tehát sokat nem ronthatnánk rajta. :)

Transzilva 2008.01.30. 10:39:35

Kedves kommentelők,

viccesek ezek az OV uszító megmondások, főleg az első átirat, amin nevetni kéne, csak van humorom és nem tudok, inkább szánalmat érzek.

A radikális nézetek mindig akkor erősödnek, amikor gazdasági válságban van egy ország, lásd világválság --> NSDAP, vagy a mostani hétköznapok -->Magyar Gárda.
Szerencsére nincs a mai gárda élén egy Hitler, csak Usztics mondja a magáét angyalbőréből kibújva vagy vmilyen lecsúszott "értelmiségi". Ez nem jelenti azt, hogy nem lehetnek veszélyesek, de azt, hogy OV-t a radikális jobbra toljátok, kimondottan szánalmas. Legalább vennétek a fáradtságot és néznétek utána mikor mit mondott. Nem bírom a Fletót, de megnézem miket hablatyol, és jókat röhögök (kínomban), mert aki őt komolyan veszi...

A kedves postolónak: tényleg a legérdekesebb résznél hagytad abba :)

ekeke 2008.01.30. 10:40:08

b-max, igazad van.
Erre a mai maffiára , amit egy kirúgott sportminiszter vezet aki villámgyorsan "utazó nagykövetnek" puccsolta az őt kirúgó fönökét..

már csak Brecht Állítsátok meg Arturo Uit! c. műve illik párhuzamnak, főszerepben a chicagói zöldségesmaffiával..:P

Selmeczi 2008.01.30. 10:41:00

Mujad'Dib alacsony, mérsékelt színvonala miatt csak a "Mujad'Dib" az offtopic, a többiből még lehetett volna valami.

Az átirat tényleg jó volt.

Muad'Dib 2008.01.30. 10:44:11

Na az ilyenekkel értelmetlen beszélni, mint "Selmeczi" ez. Kemény érvek ezek amiket írtál. Egyébként, ha megnézed én a címadó bejegyzésre is reagáltam. Te hol?

Selmeczi 2008.01.30. 11:17:50

Muad'Dib - bocsánat, hogy nem reagáltam mindenre, de nem követhetem a cikk minden részletét s a jobbos gondolkodás irányait, mert dögunalom.

Az átirat továbbra is jó, sajnos nektek nincs humorotok és kicsit butául vagytok fogalmazva - de legalább elégedetlenek vagytok.
Ez így is marad.

Werwolf 2008.01.30. 11:27:01

Selmeczi,

a magatokfajta ezer elkuras utan is oktatni akar. Le kellene szallni a magas lorol.
Volt mar alkalmatok bizonyitani az alkalmatlansagotokat es eltetek is vele.

Selmeczi 2008.01.30. 11:31:30

Werwolf!

"Magatokfajta", mi? Primitív köpet vagy te is. Hidd el, zsidónak lenni egy egy kitüntetés. Elég rátok nézni.

Muad'Dib 2008.01.30. 11:33:10

A magyarok primitívek, ez tény, de hadd maradjunk azok, mit kavarsz itt?

Werwolf 2008.01.30. 11:49:14

Selmeczi,

en nem mocskolodtam itt, mint te.
Nem tudom milyen lehet zsidonak lenni, de nem is erdekel.
Sajat magadrol allitasz ki bizonyitvanyt azzal a proli-show-val, amit itt elöadsz.
Nem reagalok többet a röfögesedre.

Transzilva 2008.01.30. 12:20:50

Asszem zsidóból is legalább annyi fajta van, mint magyarból. Fásitól Zwack család, vagy barátnőmtől - barátnőm zsidó és szeretem, pedig nem ballibre szavazok!!!- Kern Andrásig vagy Suchmann Tamásig. Sokfajtát ismerek, miért veszitek egy kalap alá mind a zsidókat, mind a magyarokat? Épp elég hülye és épp elég normális van mindkét oldalon, és eleve faszságnak tartom ezt a magyar-zsidó felosztás. Azt kéne nézni, ki mit tesz a magyar értékek fennmaradásáért, az ország érdekéért.
Aki meg nem így gondolja, nem nagyon zavar, ordítsa tele a blogokat, csak ne akarja rámeröltetni a sarkos véleményét, mert úgysem változik a véleményem, és nem fogom szarabbul vagy jobban érezni magam egy primitív hozzászólástól, max a közönyt váltod ki.

jánosbá 2008.01.31. 16:40:49

Hűha!
Tegnap még több komment volt itt, úgy látszik törülközik a tulaj.
A fene az ilyen pitiáner minidiktátorokba, másoknál hiányolják a toleranciát, amiből bennük még egy morzsa sincs!

SZNIMRÓD 2008.12.29. 13:05:42

Ő IGAZI VEZÉR VOLT,AMILYEN EGY SINCS MA MÁR A FÖLDÖN.DE MÉG LEHET PLÁNE HA ÍGY HALADNAK A DOLGOK.A ZSIDÓSÁG MAGA ALATT VÁGJA A FÁT.EZ VAN.

2009.01.30. 11:03:00

T.Hellscream, a naptáradat illene megjavítani, mindenféle marhaságokat ír a kommenteknél.

Martian (törölt) 2010.01.30. 10:09:37

Az is érdekes volt, ahogy Gyurcsány Führer leszámolt pártbéli konkurrensével, Medgyessyvel... :))

Fittipaldi 2010.01.30. 10:44:20

ilyen van bazzeg?
ki az a perverz, aki előszed egy 2 éves posztot és bemásolja hozzá a 2 évvel ezelőtti ostoba gyűlölködő kommenteket?

ÁkiBáki (törölt) 2010.01.30. 11:01:22

Van valami diszkrét bája a poszt időzítésének (ohh), de gondolom csak a véletlen műve...

@SZNIMRÓD: Azért remélem, az én, valamint a gyermekeim életében nem születik még egy.

Yogi 2010.01.30. 11:03:48

@Fittipaldi: Ez még hagyján, de hogy két évvel ezelőtti post Index címoldal legyen?? khhh phhh (köp)

franta 2010.01.30. 11:46:10

@Helionetrt: Nagyon nagy fasz vagy (... mindenről az jut az eszébe...), vagy bérkommentelő.
Na, erre a blogra sem jövök többet.

Zigi 2010.01.30. 12:25:53

Gondolom, majd február 28-án is kinn lesz az index címlapon a poszt ezzel a felvezető szöveggel:
77 éve és 1 hónapja nevezték ki Hitlert kancelárrá :)

untermensch (törölt) 2010.01.30. 13:48:04

@SZNIMRÓD: ez a lényeg, Hitler egy igazi karizmatikus vezető volt, talán az utolsó, aki a hazája felemelkedését mindenek fölé helyezte és mentes volt a korrupciótól. Meg lehet nézni a youtubeon, milyen szenvedéllyel beszélt és milyen szenvedéllyel rajongott érte sokmillió ember. 3 év alatt megszüntette a munkanélküliséget, autópályákat épített, létrehozta európa legmodernebb hadseregét, megtagadta a nevetséges és megalázó jóvátétel fizetését stb. A gyenge és szenilis Hindenburg akkor már csak köszönőember volt, meggyőződésem, hogy Hitler erőszakkal is átvette volna a hatalmat. Weimar ugyanazoknak volt köszönhető, akiknek a mai magyar sokat emlegetett weimarizálódás is. Egyszóval megmutatták, hogy lehet a semmiből nagyon rövid idő alatt rendet tenni és prosperáló, erős nemzetet építeni.

Ma már nincsenek ilyen vezetők, és nem is lesznek soha többet, a geopolitikai helyzet egyszerűen nem teszi lehetővé a felemelkedésüket. Orbánt Hitlerhez hasonlítani viccnek is rossz, Orbán egy törpe hozzá képest, mindenféle értelemben, de elsősorban a képességeit tekintve. Végtelenül korrupt is a sleppjével együtt, ebben gyakorlatilag semmi különbség a ballibekkel. Ideológiáját tekintve szintén sokkal közelebb áll a maszophoz, mint a tényleges jobboldalhoz (nem a szélsőségesekről beszélek, hanem a történelmi értelemben vett konzervatív jobboldalról).

ÁkiBáki (törölt) 2010.02.01. 12:36:55

@untermensch: Azért annak nézz utána, hogy a te kis karizmatikus vezetődet kik finanszírozták, hogy egyáltalán ki tudjon szédelegni a müncheni sörcsarnokból.
Mellesleg pedig egy született pszihopata volt, aki egy totalitárius diktatúrát hozott létre, a porosz militarizmust fundamentumnak használva, csakúgy mint a bolsevik haverja, aki pedig mindenkit kivégeztetett, akit csak bírt.
Ilyen véleményed valószínűleg a korod miatt van, de nem baj, majd kinövöd.
Mindenesetre ajánlom, hogy többet olvass és kevesebbet írj.
Előbb-utóbb rájössz, hogy nem kell feltétlenül baromságokat beszélni, leírni meg pláne.

untermensch (törölt) 2010.02.01. 21:21:00

@ÁkiBáki: Elég sokat olvastam, hidd el. A kérdés, amit felvetsz, érdekes, és akartam is említeni, csak túl hosszú lett volna a kommentem. Csak nem a Fuggerek és Rockefellerek és más amerikai zsidó bankárok finanszírozták Hitlert, pl. Prescott Bush, W. nagyapja? Vagy a német gigavállalkozók, mint Fritz Thyssen vagy az I.G. Farben, akiket a Dulles testvérek ügyvédi irodája képviselt Amerikából. És a két tesó közül az egyik külügyminiszter, a másik pedig CIA igazgató lett később. Vannak itt összefüggések, igen. Ha nagyon sokat olvasunk, még arra a téves következtetésre juthatunk, hogy a holokausztot elszenvedő rassz elitjének bőven benne volt a keze Hitler felfegyverzésében és manipulálásában.

Hitler történelmi hibáját abban látom, hogy nem az oroszokra ment rá rögtön, teljes erejével. Ma kicsit más lenne a világ, a mi életünk, és az elmúlt 50 év történelme. Mellesleg kevéssé ismert tény, hogy a harmincas évek vége felé igen sok titkos küldöttséget küldött tárgyalni Churchillhez, hogy rávegye a bolsevikok elleni szövetségre, de ez nem jött össze sajnos. 5 évvel később Churchillnek kellett meghirdetni a bolsevizmus elleni új háborút, persze ekkorra az erőviszonyok már teljesen megváltoztak, a bolsik megerősödve kerültek ki a háborúból.
süti beállítások módosítása